Övikstråden
Den ständiga frågan: Vad skall vi äta idag då *ler*
Här hade vi -5 i morse så Elias fick ta på en av de tunnare vinteroverallerna då han skulle till dagis.. Personalen blev jättenöjda, bra klädd var han tydligen...*LEr*
Den ständiga frågan: Vad skall vi äta idag då *ler*
Här hade vi -5 i morse så Elias fick ta på en av de tunnare vinteroverallerna då han skulle till dagis.. Personalen blev jättenöjda, bra klädd var han tydligen...*LEr*
welcome back masv *ler*
God morgon!
Här har vi varit i farten sedan 6 då ella ville ha välling.. Emma är i skolan och jag håller på att jäsa en bulldeg.. någon som e sugen att smaka *blink*
*skrattar* gör du nog rätt i Linn.. antar att de är godare då..
NU!! e bullarna färdig.. Om en timme slutar Emma skolan, tror minnsan att vi ska ta en promis i det vackra vädret för att hämta henne, då kan man ju äte en bulle elöler två m gottsamvete sedan *ler*
ojdå masv, hoppas han inte blev allt för skadad och rädd bara.. Men man hinner ju tänka 700 hemska tankar själv med..
Visst kan du få dig en bulle eller två, men då får du så vackert pallra dig upp till kubbe
Nån som e sugen på en fika ev på torsdag?? Måste åka ner och köpa en vinterjacka +byxor till emma... Mest troligt har jag hela konkarången med .. så.. Nån som törs?? *ler*
*ler* vad tusan Linn!! Gör du inget annat än ränner i stan??!!
det har du ju rätt i..
Men OM jag måste ha alla med mig så vet jag inte om det blir fika för min del.. lutar nog mera åt lunch på typ donken??!
mm min tanke lite oxå...
Men som sagt avvaktar och ser lite.. i morgon kväll vet jag hur det blir garanterat *ler* man vet ju aldrig emma och elias kan ju få för sig att åka till farfars som vanligt på onsdagar iom att de är ledig bägge två på torsdagar..
juppis i know *ler*
Nu ska jag lägga mig iaf.. nattis ö-vik