Inlägg från: LisaP |Visa alla inlägg
  • LisaP

Övikstråden

Hm.. De ringde från kirurgen.. maken skall vara där och göra en titthåls op i morgon runt 12.. så som det ser ut just nu så blir det endast ella jag har med mig... men vill ni gå nån annanstans då eller är det ok med mc donalds ändå?? E lite små sugen på skräpmat jag *rodnar*

• LisaP

Alla som vill får så klart hänga på *ler* Jag blev otippat helt barnfri.. Så efter 12.00 då jag lämnat maken på kirurgen fram tills de ringer, och han är klar, har jag inget för mig. såå.. Vart träffas vi och när??? Som sagt Ni med barn får bestämma plats.. jag anpassar mig

• LisaP

blir nog bra..
    Maken ska vara på sjukan 12 så jag kommer när jag kommer... annars har jag ju puhs mob nr så jag kan smsa.. för hon kommer ju med...

• LisaP

Håller m Linn.. bara att hänga på.. Vi kan occupera hela donken inga problem de andra får flytta på sig vet ja *fnissar*

Ses runt 12 då kram

• LisaP

Trevlig helg till alla Ö-vikingar...
    Hoppas ni får det bra, själv blir jag rätt lugn, måste ju ta hand om mina 4!! barn *fnissar*

• LisaP

EnyasMatte.. nä jag har tre.. eller ja 4 m maken *ler*

Hoppas mamma får någon ordning i huset snart.. vill ju åka dit och hälsa på.. inte så kul m en massa färg och flyttkartonger och en liten som snart börjar gå typ *ler*

• LisaP

Vill oxå jobba.. eller kanske inte riktigt ännu.. men har börjat se mig om efter lite jobb.. men det finns inget för mig.. är det inte typiskt.. då jag var gravid m ella och inte direkt satt i guldstol för att söka jobb.. då fanns det minsan massor *suck*.. Någon som har ett jobb till mig??

Svar på tråden Övikstråden