Övikstråden
Här blir det ingen mat alls tror jag *fnissar* vi skall fixa till i vardagsrummet, måla taket osv...
Här blir det ingen mat alls tror jag *fnissar* vi skall fixa till i vardagsrummet, måla taket osv...
mat fick jag iaf, mosbricka på macken *ler* + två blåsor på mina tummar av all tappetrivning *tycke synd om* men men.. det blir nog bra bara det blir klart.. nu ska jag iaf försöka komma i säng.. har så mkt att göra i morgon med.. vill ju bli färdig ngn gång..
Trevlig helg allesammans förresten *ler*
ingen picnic för mig.. skall skola in elias på tisdag..
chino.. Jobbigt m tinitus.. tro mig jag vet.. hoppas bara din ger med sig snart.. själv får jag nog leva med det tyvärr.. men jag e van om man nu kan bli det..
I morgon ska jag börja skola in elias på dagis.. har aldrig haft en son som varit såå snabb på att krypa i säng ngn gång.. *fnissar*
Någon som varit uppe på parken och kollat?? tänkte om det skulle löna sig att åka ner en sväng för lite shopping i morgon??
chino.. du väljer själv om du skall ha 15 timmar / v eller mindre..
jag har Elias 17 timmar en vecka och 12 den andra.. sedan har jag inte riktigt klurat på hur jag skall göra ännu.. har ju iaf 60 timmar / månad att fördela över veckorna..
Nja antog att jag kunde göra så .. då jag hade det så hos dagmamman tidigare, iom att jag har han där för att träffa andra barn och lära sig umgås och dela med sig av saker sas.. men det kanske man inte får?? låter konstigt iom att man betalar för det.. men men jag vet inte..
mm.. kanske det..
Jag har ju jobbat som spring vik inom vården och därav haft oregelbundna tider hos dagmamman, men jag ansökte om ett visst antal timmar och betalade för dem sedan kanske jag inte hade dem så många timmar i månaden alls.. utan beroende på hur jag jobbar, och nu när jag varit arblös och föräldraledig har jag haft rätt till 15 timmar/v men inte alltid utnyttjat dem, om det inte funnits andra bran i deras ålder där..
*ler* ingen fara chino tog inte åt mig så...
utan förklarade bara hur vi hade det.. men det e klart då var det ju dagmamma och inte dagis, vilket gjorde det lättare att vara lite flexibel..
men på dagis vill de ju ha ett schema... över tider kan jag tänka mig.. så där blir det nog svårare att bara hoppa hur som helst..
blir det parken ngt chino??
funderar på att åka dit.. skulle nämligen plocka fram elias galonisar idag, och shit de var hål i dem.. alltså måste det inköpas nya.. Tänkte kanske det fanns några där *funderar*
Annars får jag kila runt på stan i jakt på några..