Inlägg från: Chino |Visa alla inlägg
  • Chino

Övikstråden

om man måste betala för 15 timmar tycker jag att det kan vara smartast att utnyttja dessa.... annars kanske man bör se efter om man kan ha en barnvakt istället...kan det inte bli lite förrvirrande för ett litet barn att ivara på dagis vissa veckor och ibland inte...??

• Chino

Lisa...jag syftade inte på dig...tänkte mer på min kompis som funderar på att sätta in sin 1 åring nån gång då och då...

• Chino

jo jag skulle tro det jag oxå....

• Chino

moonsleeper....fina bilder!!!

• Chino

Lisa...ja jag har just prratat med mor min om saken...ska bara duscha så åker vi upp sen...

• Chino

hmmm...nu är jag nästan säker på att jonathans tand 3 och 4 är på väg...tycks se dom skymta ...

• Chino

håller med puh fantast...mycket skräp på parken men rolit att gå och titta...i klädväg hittade jag då inget annars blev det en ny sax,klistermärken till Jonathans bok,magneter,kortlekar och en ny musmatta...

• Chino

piggelinis...själv hade jag ingen försäkring under själva graviditeten men Trygg hansa har ju en Vänta barn försäkring.

idag har vi vart på stan med skuttan och Ida, fikat lite, shoppat lite...

• Chino

Puh fantast....hur lång är Lukas nu??

Jonathan var på bvc igår:

9120 g och 74, 5 lång....

han kan föresten stå själv nu!! *stolt*

Idag har jag städat(hatar att städa men det måste göras) och betalat räkningar...sååå kul!!, väntar på att P ska komma hem så vi kan åka och handla...ikväll blir det film!!

• Chino

jag har funderat och fuynderat på det här med overall....

funderar nu på att köpa jacka+ byxor att ha detta år...i storlek 80 för att sen vid årsskiftet köpa en overall (på julrean kanske??) då det förmodligen är mer fart på han och han ska börja på dagis så då är overall bättre...då ser man ju oxå vilken storlek han behöver...skulle tippa på 86 då...han har ju 74-80 på kläderna nu och de är alldeles perfekta...ja, beroende på vart de är inköpta men hm´s kläder passar i den storleken.

Svar på tråden Övikstråden