Övikstråden
alltså såå fina bilder moonsleeper, kan knappt vänta tills mina barn e helt fria från små koppor så jag kan boka dig *leR*
alltså såå fina bilder moonsleeper, kan knappt vänta tills mina barn e helt fria från små koppor så jag kan boka dig *leR*
Chino åter kom snabbt så jag får veta om det lönar sig att åka dit då *blink*
japp mkt krafs var det.. hittade dock ett regnställ till elias för 149 kr, var ute efter en overall till emma, men där var det tvärtom för oss.. största var 116 vilket e alldelles för litet *suck*.. men som sagt en del krafs följde väl m hem iaf .. *ler*
Har inte gjort så mkt.. elias har varit på dagis, medans emma haft sin lediga dag.. Så hon har väl mest kollat på tv, får passa på då det regnar *ler*
Jag har iof städat toaletten *irk* mindre kul..
Sedan har man väl betalt en del räkningar och hör och häpna, denna månad har jag klarat att betala ALLA räkningar innan ens Henke fått sin lön *ler* + att jag fått pengar över, wow! Inte så illa att köra tidningen iaf tror jag ..
När får jag vara med på ngn fika då?? *blink*
hm.. ska bli spännande att kolla Ellas längd och vikt i morgon, skall nämligen till bvc för boel testet, skulle eg gjort det för typ 2 v sedan men då hade vi ju vattkoppor här *ler*
Men hom är rätt stor, drar 74 i kläder och vissa av de byxorna är nästan korta ju.. som sagt spännande..
Så då har vi varit och gjort BOEL-testet på Ella och det var utan anmärkning..
hon är ju snart 8 månader och väger 9725g är 73 lång samt hatt mått 45 stora damen *ler*
puh fantast jag kommer gärna på en fika *ler* Dock utan allt det goda måste ju tänka på figuren *blink*
*ler* japps chino stora damen är hon.. och har hela 6 tänder med..
www.avigsidan.com/avigsidan/avigt015.html
Tips på rolig sida för den som vill skratta lite *ler*
Tyvärr mia får besök fr östersund.. visserligen ska vi in till stan på lördag men iaf.. Hade först tänkt gå på den där bytaredagen som recykling mums ska ha, med puhfantast.. men som sagt, hade glömt att det var denna helgen jag skulle få besökus..