Inlägg från: vindaloos |Visa alla inlägg
  • vindaloos

Övikstråden

Jättekul med stort hus, ja, jättetråkit med stort hus när man skall städa.....men nu är det gjort, både uppe och nere!!!!! Jippi
    (Det måste ju va fint då Imoen o Mia ska komma ju) hihi.
    Har en allergisk arbetskamarat som också skall komma så jag hoppas jag får godkänt.

• vindaloos

MiaE Ja jag förstår det, måste ligga i här för att besökarna skall vara nöjda hii
    Ska köpa mig en pusselboll....det är nog det enda jag inte har i sortimentet
    Vi har nyss kommit hem från Liten o Stor. Det är så spännande för lillfisen att se andra barn, det är kul.
    Kissat på toaletten tre gånger där gjorde han också *stolt*.

• vindaloos

Jaha, nu kommer tand nummer två!!!

• vindaloos

Hm tror det händer mycket i lillfisens värld just nu......nu har han helt plötsligt blivit ännu mer "närhetsfis" än vad han normalt är. Han sover liksom på mig och kryper o gossar hela dagarna upp i mig, o inte säger jag nej till sånt goss o mys. Han behöver väl det antar jag. VI har kikat på de tre vännerna o Jerry idag, det gillade han.

• vindaloos

Chino: Ja det är väl färgerna o musiken som Isaac gilla rmest, jag skrattar åt själva programmet. HAn blev ju så kär i sin vikarie.....hihi.

Ja tro om jag skall ge mig på att jaga in min smitare till kisse. Han smet ut och vill inte komma in, och jag har gett mig den på att han får komma tillbaka själv, tänker inte rusa ut med Isaac på armen o försöka få tag i honom......*grrrr* hoppas att han är blöt o kall så han får mycket tvättjobb då han kommer in......torde ju inte se ut som i galleriet i af hehe.

• vindaloos

JA på fredag är det fika här hemma hos mig i alla fall, så ni som kan ta er hit till holmen är välkomna. SKa fixa barnvänligt i gillestugan också

• vindaloos

Pggelinis: JAAAAA! Du är alltid superduper välkommen hit! Kom gärna, det är vid 13.tiden om du kan då. Dyk upp då du känner för det.

Fikat skickar ut ett moln av go'dofter som vinkar hit alla fikasugna......hihi.......(fast fikat e inte klart ens en gång haha det ska göras färskt.

Miafixa ett lämmeltåg du......det blir bra.
    Är det nån som vill ha adress så skriv ett pm till mig bara.

• vindaloos

Japp, det är rena rama "mammaland" hihi.......

*suck* idag mår min rygg rent ut sagt skit.........huga så det gör ont, men men, bit ihop inte bryt ihop.

Gick igår o letade ett gummiband som jag hade om en påse i köket. Nu idag satt en av kissarna i hallen och helt plötsligt kräks hon upp både hårboll o gummiband........*urk* typiskt att de ska gnaga i sig allt de ser..........

• vindaloos

Nja jag är ju så van dessa spyor överallt av alla fyra katterna.......jag skulle mera vilja att de slutar äta allt som de ändå inte tänker ha kvar i magen.....*suck*
    Ser liksom ingen mening med att äta upp en massa saker bara för att testa fast dom är ju sånna

• vindaloos

HAr faktiskt hört av en annan som varit hos Moonsleeper att de var jättenöjda!!! Så det blir kanske nåt sånt i framtiden för oss med.

Piggelinis: Ja då syns vi imorron, det verkar som om syrran också vill komma, så vi blir nog några stycken med bebbar/barn på insidan eller utsidan hihi.
    Isaac snusar i vagnen nu äntligen, han har terroriserat Beppe här idag......stora tussar tar han och Beppe den lilla stackarn förstår inte bättre än att SPINNA!
    Ja du vet ju hur han är.

Svar på tråden Övikstråden