Inlägg från: puh fantast |Visa alla inlägg
  • puh fantast

Övikstråden

Lisa och linn: jag hänger gärna på en fika om det är OK. Bara inte fredag, då jobbar jag. Jag ska in till stan imorgon, är det något som passar?

Presenter till treåring, hmmm, svårt. Har han mycket Byggare Bob, annars är väl det en favorit? Traktorer och bilar är ju skoj. Ska fundera lite till, så hör jag av mig om jag kommer på något.

• puh fantast

Lucas brukar vilja ha lunch vid 11.30 - 12.00. så någonstans vid den tiden kanske?
    Vad tycker ni?

• puh fantast

Sandra: du får nog stuva in vagnen i bagageutrymmet, det finns ingen plats som det gör i stadsbussarna.

• puh fantast

UH som vanligt, eller har ni något annat förslag?
    Vad gör du med barnen när du klipper dig?

• puh fantast

Linn: Lisa och jag bestämde 11.30 på UH. (Hoppas du hinner läsa detta och att det är OK för dig.)

• puh fantast

Lisa: Din bror har rätt, hur du än gör så blir du inte riktigt nöjd.
    Tråkigt Linn att du inte kunde komma, såg fram emot att få se snyggingkillarna "in real life".
    Men som Lisa skrev, det kommer garanterat fler tillfällen. Är man sugen på en fika är det bara att ge det som förslag, oftast är det någon som nappar.

Sov gott!

• puh fantast

Ha så skoj Chino!
    Lisa: vad blev det för nå´t till Elias?

Tar gärna en fika Linn, men hinner inte med det denna vecka. Vad sägs om nästa?

Jag ska jobba imorgon!!! Och på fredag!!!!

• puh fantast

Lisa: hittade du nå´t annat till Elias?

Själv jobbade jag igår, visseligen bara 4 timmar, men det var skoj. De stora barnen kände igen mig och de små lärde sig snabbt att genom att kunna mitt namn och ropa på mig så smälter jag.
    Har ett 4 - timmars pass i eftermiddag oxå. Ska faktiskt bli skoj. Och det är Robert som ska vara hemma med Lucas, så det känns extra skoj att jobba.

Vad händer i helgen då?

Svar på tråden Övikstråden