Övikstråden
Låter skoj med fika hemma hos någon. En helg är helt ok för mig. Tror dock inte sambon är särskilt intresserad. Det är väl bara att bestämma något, så ser vi hur många som kan.
Låter skoj med fika hemma hos någon. En helg är helt ok för mig. Tror dock inte sambon är särskilt intresserad. Det är väl bara att bestämma något, så ser vi hur många som kan.
Helgen efter kanske? 15:e eller 16:e?
Men Mia: vad du var uppe tidigt, är du inte ledig? *hihihi*
Vet hur det är Mia, fast här var det ovanligt tidig morgon 5.20 tyckte han att det var dags att kliva upp.
Sambon försökte med välling och för attt sen få honom att somna om, men Lucas vet hur man gör. Han kräktes lite i sängen och sen var man ju tvungen att kliva upp. Det gäller att ha sina knep.
Visst kan jag åka till dig Lisa, är ju lite nyfiken på hur ni bor.
Lite svårt med samåkning då barnen blivit så stora att de sitter i riktig bilstol. Fast det kanske inte är alla som gör det?
Måste snart hoppa i säng. Imorgon blir det tidig uppstigning. Ska börja jobba 7.30 och innan dess ska jag hinna lämna Lucas hos farmor, och det är heldag dessutom. Så imorgonkväll är man nog ingen riktig människa, det blir nog sängen redan strax efter Lucas, vilket blir runt 8.
Hejsan på er alla.
Mia: jobbar inte du idag? Eller har ni lite att göra? Ni skickar ju barn till oss, så ni kanske har skickat iväg alla och inte har några kvar. *hihihi*
Lisa: vet precis hur det är, så var Lucas med när han upptäckte att man kan stå i sängen. Det var inget annat att göra än att tjurhålla honom och stryka över huvudet och buffa lite i rumpan. Efter ett tag (några veckor) kom han på att det är ganska skönt att sova och man slapp tjurhålla honom.
Välkommen till sova-lite-klubben. Lucas har dock börjat sova bättre på dagarna nu när han sover hela nätterna.
Men nu är han inne i en period igen, när det är skittråkigt att sova. Sätter sig upp hela tiden.
Här stressar man på för fullt. Sambon fyller år på fredag och imorgon ska jag ha besök, så det ska städas och bakas lite till och Lucas har gnälldag. Det blir väl till att städa efter 19.30 när han somnat.
Vad gör ni andra då?
Mia. du får ta och pigga på dig. Får du ta det lungt eller är Ivan upp i dig hela tiden?
Visst har vi en ny kille som kommer från Mobacken.
Lejån: visst finns den kvar och är full funktionsduglig. Jag var där i fredags, discobowling. Roligare än i normala fall.
Mia: nu ska du inte skryta. Vi har bara fina exemplar hos oss. Åtminstone blir dom det efter ett tag.
Chino: Kojans förskola i Gullänget.
Vet dock inte var jag hamnar när det är dags att börja jobba igen. Kan bli var som helst. Hoppas bara det blir inom Gullänget.