Inlägg från: LisaP |Visa alla inlägg
  • LisaP

Övikstråden

Noppe.. lär inte vara nå snabbare jag heller...

Men jag lämnar mitt mobil nr i din meddelande box så kan du ju messa mig om du vill?? Om du har mobil förstås *fnissar*

• LisaP

I morgon skall jag iaf in till stan igen *ler* Brorsans tjeje skall frisera sig så hon behöver chaufför då de är här ute i skogen... Tänkte passa på att se gallerian då jag.. Så brorsan får nog hämta kidsen på skolan/dagis...

• LisaP

japp han är bra min bror.. men så får han ju gratis mat och husrum emellanåt oxå *ler*

• LisaP

Hej hej allesammans!!

Hoppas Ni haft en trevlig helg, här har det varit rätt lugnt, i går skjutsade jag broder min och hans tjej in till stan, tog en snabbis på gallerian, shoppade en klocka.

Idag har det varit rätt lugnt, vi var och hälsade på en gammal kompis till Henke, och så vidare till svärisarna, blev bjudna på mat. svågern var där med sin familj med, de hade en liten, liten fyrhjuling som Elias fick köra själv, gissa om pojken var mallig *ler*

Annars så har vi klippt Elias idag, han måste ju vara fin tills i morgon kväll, då vi skall till Moonsleeper för fotografering *blink*
    Skulle nog vilja klippa Emma med innan men det hinns inte..
    Nåja hoppas ni får en fortsatt trevlig afton själv ska jag försöka lägga mig tidigt idag får se hur det går *ler*

• LisaP

Nu åker vi i väg till stora staden för en fotostund tillsammans m moonsleper/ Laila *ler*
    Håll era tummisar för att mina änglar är just änglar i kväll....

• LisaP

Hej hej .. Du ser chino.. det går jättesnabbt när de väl börjar *ler* hur gammal är han nu??

fotostunden gick bra de var alla snälla utom lilla Ella, hon vart lite trött och grinig men några fina bilder blev det nog.. skall bli spännande värre att få se dem *leR*

• LisaP

*skrattar* ja kunde ju skrivit ngt sådant med skuttan.. vi ses väl i morgon förresten??

Dä är det läge för promenader då chino... Emma var 10 månader och 20 dagar och elias ännu snabbare 10 månader och 10 dagar, då de började promenera, återstår och se om Ella tänker bli snabbast eller inte *ler*

• LisaP

nä nä.. hon kan väl få bli 9 månader först va?? *ler* hon blir det nu den 1/10.. Är ju född först i januari ju..

• LisaP

*skrattar* nja okej då...

Jag skall förresten till stora staden IGEN på torsdag.. en tur till ödlan och brorsan med emma, måste verkligen klippa hennes hår nu.. Så ev kanske jag kan klämma in en fika.. får se... har lovat kidsen att gå på donken så...

Svar på tråden Övikstråden