Inlägg från: puh fantast |Visa alla inlägg
  • puh fantast

Övikstråden

Chino: Kojans förskola i Gullänget.
    Vet dock inte var jag hamnar när det är dags att börja jobba igen. Kan bli var som helst. Hoppas bara det blir inom Gullänget.

Sitter och funderar på om jag ska idas torka golven idag, eller om jag ska ta det imorgon bitti. Hade tänkt se Cityakuten i sängen, börjar om 20 minuter tror jag. Är så härligt att somna in framför TV, jag sover så gott då. *Zzzzzzz*
    Golven får nog vänta till imorgon.

God natt på er!

• puh fantast

Typiskt att det var just nu på fredag. Sambon fyller år, så jag har fullt upp. Tänkte även hinna med en sväng till hans kusin, lillkillen där fyller 1.

Annars hade det varit skoj.

Ingen som ska på stan imorgon? Funderar på att åka in, men jag vet inte om jag ids. Har ju lite att göra, men samtidigt har jag lite ärenden som måste fixas på stan.

• puh fantast

Det är så synd om dig Mia. Varför har du inte loggat in på msn? Undviker du människor????

• puh fantast

Låter bra Lisa *hihihi*

Tror du inte barnen behöver lite varmare vantar och mössor? Det börjar bli kallt ute.

• puh fantast

Lisa: vad menar du med att du har sambon? Är han ledig eller sjuk? Och var är barnen??Vilka mysterier! Fortsättning följer nästa vecka. Samma tid, samma kanal.

• puh fantast

Det går bra. Du kan väl skicka ett sms. Vet inte när jag sätter på datorn *hihihi* det lät lite skoj.
    Måste genast in och kika på bilderna.

God natt!!

• puh fantast

Vilken ovanlig dag det blev idag.
    Allt började med att jag fick sovmorgon till 6.45 (då vaknade Lucas). Lucas förmiddagslur blev 2 timmar och 15 minuter!!!!! (brukar vara 1 timme), vilket försköt lunchen med 1 timme. Middagsluren blev först 16.20 och efter 45 minuter väckte jag honom. Även middagen blev försenad, ca. 45 minuter. Gröten åt han först 19.30 och var inte ett dugg trött när jag la ner honom vid 20.00. Strax efter 21 gav jag upp och gav honom välling och han somnade äntligen vid 21.20.

Vem vet hur morgondagen blir.
    Kalas blir det i alla fall, hela helgen. Mina syskon var här idag. Sambons hade inte tid, så hans ena syster kommer imorgon, ev. kommer hans andra oxå. Hans föräldrar kommer på söndag, så hela helgen är "förstörd". Blir inget annat gjort än en massa kaffekokande.

Trevlig helg på er!

• puh fantast

Förstår dig Lisa. Har en precis likadan, förstår inte hur han kan sova när Lucas leker, då flyger det grejor hit och dit och alla leksaker låter och spelar och han ramlar och slår sig, men sambon sover så gott. Själv har man svårt att sova när sambon andas för tungt, men det är väl tur att man är olika.

Ingen som ska in på stora staden på måndag? Ska på BVC och det är kanske någon som är sugen på en sväng på stan och lite lunch.

Ha en fortsatt trevlig helg.

Svar på tråden Övikstråden