Övikstråden
Vi kan ju ta det på eftermiddagen.. Och man kanske kan samåka??
Vi kan ju ta det på eftermiddagen.. Och man kanske kan samåka??
mm.. det är klart.. Men som sagt.. Ni är välkommna hit om inte någon annan har ett förslag *ler*
Hej hej *leR*
Tror jag får spunk...
Ella har nu varit vaken sedan kl 6 i morse... Hon är sååå trött, men inte 17 vill hon lägga sig ner och sova inte... näpp upp till stående i spjälsängen fort som attan.. Men grinar och gnäller eftersom hon är trötter... *suck* samma visa i går faktiskt, då var hon vaken från 6.15- 12.20 utan att saova.. skall det va så nu?? Vill ju att hon skall fortsätta att sova iaf 2 ggr/dag...
Annars orkar ju inte mamma ju...
GRATTIS till Ville och Milton!!
Nu ska jag iaf försöka få Ella att sova IGEN *suck*
*SUCK*
Någon som vill ha en gratis 9 månaders baby???????
Nädå Mia, det är inte Alltid Ella som skall säljas, ibland är det ngn av de andra två med.. *ler*
Hon somnade ju tillslut iaf, kl 13, men jag måste ju åka och hämta Emma på skolan kl 13.50 så hon får inte sova speciellt länge stackarn...
Oj Oj..
Gissa om jag blev paff... mötte precis en hamster i trappen då jag skulle gå upp....
Tydligen hade hon fått upp luckan på nått vis.. men att hon inte slagit ihjäl sig då hon trillade ner från byrån hon står på, eller stegen ner för trappen det begriper jag inte.. Men men nu är hon på plats igen iaf...
Sugen man blir på att fika ju.. dock kan jag ju inte åka till holmen, måste ju hämta barnen vid ett tiden.. Annars är jag ju snudd på uppväxt där *ler*
Ja du puh.. jag e skit sugen på att åka till stan, har ju "bara" Ella.. ja och så sambon då... får fundera lite.. kanske kan hitta någon annan orsak att åka in och inte bara fika??? skall klura ett par minuter...
*fnissar*
Sambon har ont i ryggen.. Emma och Elias är hos farfars, skulle följa dem till kusinerna i morgon..
Vantar och mössor har jag redan köpt *suck*...
Vill ju gärna in...
Får jag fundera tills tidigt i morgon bitti typ??
Nu finns förresten några av moonsleepers bilder i galleriet om Ni vill kika..