• inoka

Bad gastein i sommar....

Hej!!

Jag har hittat en annons i dag i tidningen om sommarresor till bad gastein. Jag brukar bara vara där på vintern och åka skidor, då i granndalen bad hofgastein. Men Det ser verkligen vackert ut på sommaren. Är det ngn som varit där på sommaren? Var har ni bott? Vad har ni gjort? Jag funderar på att bergsvandra m mannen :)
    De hotell som alpresor hade var jätte dyra, finns ju säkert billigare.

Alla tips mottages gärna :)

• Svar på tråden Bad gastein i sommar....
  • inoka

*puffar upp tråden lite :)*

• Basilikan

Vi var i Bad Hofgastein några dagar i somras. Bokade via Sembo och det var inte dyrt. Bodde på Appartments Christophorus som var prisvärt , vi var helt ensamma på hotellet några nätter. Molnen låg lågt och det regnade när vi var där så vi brydde oss inte om att åka upp i bergen. Det var vackert ändå. Jag har för mig att det är en av de regnigaste platserna på sommaren i europa så förvänta dig inte solsemster.

• inoka
    Svar på #2
    Basilikan skrev 2009-01-29 15:55:36 följande:
    Vi var i Bad Hofgastein några dagar i somras. Bokade via Sembo och det var inte dyrt. Bodde på Appartments Christophorus som var prisvärt , vi var helt ensamma på hotellet några nätter. Molnen låg lågt och det regnade när vi var där så vi brydde oss inte om att åka upp i bergen. Det var vackert ändå. Jag har för mig att det är en av de regnigaste platserna på sommaren i europa så förvänta dig inte solsemster.
    oj, det har jag aldrig hört?! nåväl, det är ju så vackert endå så det kan det vara väl värt. Ska kolla upp sembo. Tack för dit svar!
Svar på tråden Bad gastein i sommar....