• Eliin

läsa 100 poäng naturkunskap B på distans. Hur snabbt?

ja nästa tisdag börjar jag läsa 100 p naturkunskap B på distans. Mitt mål är att ha det klart så jag kan söka till höstens högskoleutbildning, men ågon som vet hur lång tid 100 päng på distans brukar ta? jag sköter allting hemifrån med plugg, prov m.m.

någon som vet??

• Svar på tråden läsa 100 poäng naturkunskap B på distans. Hur snabbt?
  • Eliin

men är det ingen som har läst en 100 poängskurs på distans som vet hur snabbt man kan göra klart den???

• Vroooooom

Om kursen är på 100% så är det ju 20 poäng per vecka, vilket blir 5 veckor

Cheer up, the worst is yet to come
  • Catja3

Jag ska ocskå förhoppningsvis läsa den nu under våren för att söka till hösten. Skickade in papprena i går och hoppas på ett snabbt svar. Vet du vilka labb-övningar som ingår?

• Eliin

catja3: jag har inte en aning. Ska in till studievägledaren i morgon och få inlogg m.m. till studieuppgifterna m.m. så jag vet nog mer efter i morgon. 5 veckor är ju kanon!! Då kommer jag kunna söka till hösten!=) Sen börjar nästa etapp att plugga inför högskoleprovet... huuuuh=)

• mimmipigga

hej! det går så snabbt du vill att det ska gå! DU kan säkert klara det på bara en vecka.
    Jag går också distans nu i vår, men läser då hela basåret (matte c,d, biologi a,b, fysik a, b, kemi a, b.) och jag är strax färdig med biologikurserna som totalt är 150 poäng.(är även halvvägs genom fysik a, 100) de har tagit ca två veckor. Jag jobbar deltid och har inga barn, vilket ju såklart påverkar hur mkt tid man kan lägga på studierna. Men du kommer definivt bli klar innan sommaren!!
    Lycka till!

Svar på tråden läsa 100 poäng naturkunskap B på distans. Hur snabbt?