• Sandrine

mammabyxor?

Någon som vet om de säljer mammakläder typ jeans på NK i Stockholm?

Har provat HM:s mammajeans men de är ju gigantiska och satt verkligen illa, har också beställt ett par från La Redoute men jag tyckte de var lite för vida vid knät och nertill och därför är jag på jakt efter ett par SNYGGA mammajeans!!

Var har ni köpt era?

• Svar på tråden mammabyxor?
  • Cinderellla

Polarn o pyrets mammabyxor sitter jättesnyggt. har köpt 2 st därifrån o är jättenöjd

• Alle

Jag har köpt på ett par snygga mörka som sitter under magen på Lindex. I Amelia Gravid visar de massa snygga mamma-jeans!

• wellah

Polarn och pyret har snyggaste jag sett fast här har vi bara de vanliga affärerna!

• Alle

Glömde svara på din fråga: Har inte kollat själv men det finns säääkert mamma-jeans på NK.

• kate79

Lindex har fina mammabyxor, till ett humant pris. Där köpte jag jeansen både till förra graviditeten och denna. De sitter tight ända upp över gumpen fast med (vet inte vad det är för material) över magen så att man kan växa i dom. Vägrade använda sådana byxor under förra graviditeten, tyckte de var jättefula på grund av att det var annat material över magen. Men insåg när jag provade dem att man ser ju inte att det är annat material över magen för där hänger ju tröjan. =)

• Sandrine

Hur är storlekarna på typ Polarn och pyret? Jag är liten i växten, förutom magen då....

• Emma m Theodor

Mina bästa mammajeans är från HM & Rowells. De har helt annat sortiment än vanliga HM. Och bättre storlekar också- tycker jag.

• Sandrine

Det var så länge sedan jag var på Lindex så jag vet inte ens var i stan det ligger.... (man blir så insnöad på sina vanliga butiker) Så var ligger det en Lindex, finns det i city?

• Emma m Theodor

Finns i Gallerian- t ex. Finns även i närheten av Sergels Torg- på Klarabergsgatan- om jag inte är helt ute och cyklar. Prata nu Lindex alltså.

• tinanilsson

Jag har köpt ett par svarta "kostym" brallor på POP sitter kanon fint samt ganska långa i benen, men går att lägga upp..... Mitt bästa köp

Svar på tråden mammabyxor?