• Sandrine

mammabyxor?

Någon som vet om de säljer mammakläder typ jeans på NK i Stockholm?

Har provat HM:s mammajeans men de är ju gigantiska och satt verkligen illa, har också beställt ett par från La Redoute men jag tyckte de var lite för vida vid knät och nertill och därför är jag på jakt efter ett par SNYGGA mammajeans!!

Var har ni köpt era?

• Svar på tråden mammabyxor?
  • tinanilsson

Jag har köpt ett par svarta "kostym" brallor på POP sitter kanon fint samt ganska långa i benen, men går att lägga upp..... Mitt bästa köp

• Panna82

Sandrine: Såg att du bor i Sthlm. Lindex finns överallt. Finns ett par stycken i City och i de flesta förortscentrum.

Måste också kolla på Lindex när många skriver så bra om deras jeans

• Avia

Det finns en Lindex-butik vid Sergel och en vid Hötorget/Kungsgatan

• Sandrine

Okej! Det blir helt klart en liten runda på stan efter jobbet idag! Börjar tröttna på att ha linnebyxor eller kjol varje dag, till hösten är jeans ett måste!

• Nuså

Sandrine:
    Jag var precis på Grown in life på Karlavägen och köpte jättesnygga jeans. I och för sig ganska dyra (699 , men väl värda sina pengar om du frågar mig. Låga och ganska smala. Ett kap!

• Sandrine

Nuså, tack för tipset! Allt är värt att kollas upp. Tycker inte 699 är så farligt för ett par jeans, det är ju ett av garderobens verkliga basplagg. Har även hört av kompisar att många fortsätter använda mammajeansen nån månad extra efter förlossningen för att det är skönt men jeans som inte sitter åt över magen!
    Åhhh, jag vill gå och shoppa nu!! Inte sitta på jobbet flera timmar till!

• gummibears

Köpte ett par hängslejeans på slutrean idag (Lindex). Gav 129 kronor för dom bara!! (kostar 399 kronor i vanliga fall).

• Ell

Kolla på TopShop på Debenhamns eller i Gallerian, de har snygga mammajeans, lite mer "moderna" modeller.

• SJu2

Jag måste också plussa för Growinlife, har hört bra saker om deras stretchjeans med låg midja. Hör av dig om du åker och testar!

• Havsjungfrun

Mina suveräna, lite snyggare jeans har jag köpt på Väntans tider i Trollhättan (de finns på nätet också). Dyra, drygt 600:-, men helt klart värda priset.

• Qubilini

Jag har två par jeans, båda från Polarn o Pyret och har fått kommentarer på stan från andra gravida som tycker att de sitter så snyggt. Är nu i v. 38 och kan fortfarande ha stl 40 (som jag har i vanliga fall också), trodde att jag skulle behöva köpa flera par (större)men de här håller. Så PASSA PÅ nu medans PoP har REA REA, där kan du hitta dom för halva reapriset, ord 700 kr, tror jag. Vet att PoP har halva reapriset på damkläderna nu!

• LinaåBullen

www.4mom.se jätte snygg mamma brallor tycker jag .. + fina tröjor bh ar mm

• TigerMåne

Kanske redan någon som tipsat om Topshop???
    De har snygga, låga jeans

Svar på tråden mammabyxor?