• Tindra Amanda

Någon annan som använder puregon?

Hej

Finns det någon annan som använder puregon och som kommer att genomgå insemination/ivf?

Tog min första dos puregon igår kväll.

SKulle gärna prata med andra i samma sits.

Är det någon som vet hur stora chanser man har med insemination? Har någon lyckats bli gravid med den metoden?

Har själv pco

• Svar på tråden Någon annan som använder puregon?
  • Lullisgirl

Hej!

Jag är nu i vecka 40 och det är inte känge kvar tills vår efterlängtade bebis kommer kika ut. Vi lyckades med vårt andra IVF försök. Vi gjorde vårt första i början på 2008 och nu ett år senare är det en (nästan) färdig bäbis. Helt underbart!
    Mitt tips till dig är att inte läsa så mycket statistik på hur ofta det lyckas osv utan bara ha tro på att det kommer gå bra.
    Jag vet att ni redan har en lång resa bakom er och att den inte är över men för oss var det så att när vi väl fick chansen att göra IVF så bestämde jag mig för att det skulle gå vägen och det gjorde det oxå!
    Jag önskar er all lycka till!

• Tindra Amanda

Tack!

Tycker jag läser om personer som gjort typ 3 inseminationer men inte lyckats bli gravida trots det... Just nu känns det som om insemination bara är en hållplats på vägen mot det riktiga målet... alltså ivf!

Härligt att du snart får din lilla bebis Lycka till

Svar på tråden Någon annan som använder puregon?