• Lady S 83

Magdalena Graaf får hjärnblödning och det ända tidningarna skriver om är hennes medverkan i Let's Dance??!

Va sjutton är detta?
    Magdalena får en hjärnblödning och det ända som skrivs är att hon inte kan vara med i Let's Dance längre och att hon tillskillnad från Mojje INTE får ngn ersättare??
    Jaha?? OCH??

Visst jag följer Let's Dance slaviskt och tycker det är oerhört tråkigt att hon inte kan medverka längre...MEN...hennes hälsa är väl viktigare än något annat???

Mina tankar går ut till henne och hennes familj!

• Svar på tråden Magdalena Graaf får hjärnblödning och det ända tidningarna skriver om är hennes medverkan i Let's Dance??!
  • Headrush

Håller med dig, helt otroligt!

• Duckan74

Har hon fått en hjärnblödning??? Vad hemskt!
    En arbetskamrat fick det och han har lång väg tillbaka.

• ebben

va? har hon fått hjärnblödning?
    hur illa??

• systersandra

Det blir ju så,allt är ju så kommersiellt.
    Låter hemskt att en så ung människa får hjärnblödning men det verkar ju inte vara så allvarligt iallafall vad jag läste på aftonbladet.Hon har ju vaknat och pratar.
    Hemskt är det såklart.

• ebben

men att de skriver om hennes medverkan i lets dance är ju INTE konstigt alls-det är ju liksom det hon gör nuförtiden.......

• Mummy

Hade det vart inför en match i fotboll och målvakten fått en skada hade det också stått om att han inte kan vara med

• Lady S 83

Tycker i alla fall är det är skumt.
    Visst visst...det är det hon är käns för nu.

Och det är traaagiskt att en s¨ånn ung människa råkar ut för detta.

• listo

Hennes "arena" just nu ÄR ju Let's Dance, så det skulle nog ses som mer underligt om det inte, i samband med en artikel om hennes hälsa, skrevs något om hennes yrke.

listoplisto.blogspot.com - din grädde på moset
  • Balehead

Om de inte skrev att hon inte skulle vara med i Let's Dance, varför skulle de då nämna det överhuvudtaget? Det låter kanske krasst, men att folk får hjärnblödningar brukar i allmänhet inte hamna i tidningarna alls.

• systersandra

Jo,om det är kändisar som får det.Även om Magdalena inte hade varit med i Lets dance så hade det säkert stått i tidningarna eftersom hon är känd...

• riot

Jag skulle gissa på att dom skriver om det för att redan en, vem det nu var?, fick väl hjärtopereras akut också? Det är väl tämligen ovanligt att två hyfsat unga människor som medverkar i samma underhållningsprogram med så kort tid emellan får akutopereras för allvarliga grejer? Jag tyckte inte alls det var konstigt att dom skrev om det, det var väl faktiskt en av dom mest relevanta nöjesnyheterna på aftonbladet på länge..

• lokisse

Tycker att det är bättre att dom haller det pa det planet och inte börjar rota i hur hon sag ut när hon bröt ihop eller berätelser fran läkare och liknande skulle knappast vilja läsa det om mig själv när jag blev bra igen. saklig info hon har fat en hjärnblödning och kommer inte delta i letsdance

De omnibus rebus et nonullis aliis
Svar på tråden Magdalena Graaf får hjärnblödning och det ända tidningarna skriver om är hennes medverkan i Let's Dance??!