Inlägg från: Immaaaa |Visa alla inlägg
  • Immaaaa

Vänner i kristianstadområdet!

Är ny inflyttade i K-stad området! trivs toppen :) Går nu och längtar och gnäller över dessa ynka 10 dagarna som är kvar tills BF...

• Immaaaa
    Edvina82 skrev 2009-03-06 14:49:47 följande:
    immaaa: välkommen hit! har förståt att de sista dagarna är sjukt jobbiga. vi får hoppas att du intr över tiden.
    Tack så mkt.. Nej de hoppas inte jag heller. helst hade jag velat ha bebisen för en kvart sen.. Men de kommer med tiden...
  • Immaaaa
    Maniok skrev 2009-03-06 16:14:12 följande:
    Det låter ju inte roligt ju, känner du dig utsövd själv då? Jag har varit hemma hela veckan med min gosse, men idag har jag jobbat fast på en annan avdelning. Man känner sig helt bortkommen, speciellt om det är lite att göra. Så jag fick gå lite tidigare idag. Skönt eftersom jag börjar få ont i halsen :S Säger oxå välkommen till dig Immaaaa! Drygt att gå och vänta. Första barnent eller har du fler?
    Tack så mkt :) Detta är första och dessa sista dagarna är dryga och otroligt förskräckliga... Vill ha ut innehållet nu och kunna börja leva som en ny familj och lukta på bebis... Men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge..
  • Immaaaa
    sofflan82 skrev 2009-03-06 18:01:15 följande:
    Immaaaa: Välkommen! Vad roligt att ni snart har er bebis hos er! Längtar själv tills den dagen, men man bör ju bli gravid först... Vart är du inflyttad ifrån? Var bor ni nu? Vi brukar alltid säka att den som väntar på något gott väntar alltid för länge...
    Tack så mkt... :) Jadu, flytt hit och flytt dit.. det är en lång historia, men för att göra den kort så är det flytt från Sölvesborg till Ö.sönnarslöv "världens ände" men jag trivs faktiskt jätte bra, lungt o tyst.. Exakt de som jag är i behov av och har längtat efter..
  • Immaaaa
    sofflan82 skrev 2009-03-06 18:09:37 följande:
    Vad trevligt! Men Sölvesborg är ju inte allt för långt bort iaf!
    nej det är de inte. Men Köping är en bit här ifrån. Där jag bodde i 2 månader med min sambo och hans mamma plus en annan. Flytta från Sbg för att få börja om. Men det blev ist ett helvete ist, Så 2/1 bar mitt 6 sambons flytt lass ner till Sbg igen. Oh nu i Mars fick vi vår nya lägenhet.. Så de har varit VÄLDIGT mkt upp & ner för vår del. Förstår inte vad jag hade där uppe och göra, det blev bara värre!
  • Immaaaa
    Svar på #388
    Ja, de hoppas vi med på. Och vi trivs redan. Plus att jag har min mamma i Everöd så det är nära och bra till goda råd och tips och sällskap inför bebisens ankomst :)
  • Immaaaa
    Edvina82 skrev 2009-03-06 22:01:57 följande:
    immaaa:L låter som du haft det tufft, hoppas att allt blir bra nu, själv bor jag i tollarp så det är inte så långt ifrån heller! Själv har jag inga barn, men hoppas att lyckan kommer hit oxå. Däremot har vi katt och folk tycker han är jämnställd med en bebis (fattar inte alls vad folk menar )
    Jadå, vi trivs som fisken i vattnet här.. Okej, då får jag önska er lycka till :) Ja, katter ja.. Jag har en luuurrrvviiig kisse, vid namn Truls, som verkligen gör skäl för namnet.. Och han är mer som en bebis än katt.. INTE alla katter som älskar att bada och gör de fri villigt... Vet inte vad jag gjorde för fel när han var katt unge.. hahhaha
  • Immaaaa
    Edvina82 skrev 2009-03-07 18:47:00 följande:
    immaaa: Truls heter min systers son men det var som jag sa till svärmor att det är bättre vi misslyckas med katten än med hennes förhoppningsvisa barnbarn!
    HAHAHA, ja den var bra... Min katt gör verkligen skäl för sitt namn.
  • Immaaaa

Hej alla glada! Den 11/3 kl. 23.48 kom äntligen vår efterlängtade Melwin till världen :)

• Immaaaa

Hej & Tack alla :) Förlssningen gick jätte bra. Hade mamma & den stolta pappan brevid mig hela tiden. Från första värken och till han var ute tog 5 timmar. Bortsätt från alla UTBROTT från min sida där inne, så gick allt KANON! 3500 gram & 50 cm lång...

Han har haft magknip. Men jag tackar för Mini form droppar. Och nu har vi lugna nätter med MYCKET sömn.. :) Tacksam liten bebis vi har, som knappt säger halv 7 (gjorde inte vid födslen heller) ....

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!