Köpte ni kläder i storlek 62
innan eran bebis var född? Jag har köpt mest kläder i storlek 56 och lite i storlek 50. Borde jag köpte i 62 också?
innan eran bebis var född? Jag har köpt mest kläder i storlek 56 och lite i storlek 50. Borde jag köpte i 62 också?
Jag har köpt lite grann...
Har passat på när jag sett nåt jag vill ha....
Min son var STOR när han föddes. han hade aldrig 50, knappt 56. bara nån vecka eller så.
62 var dealen.
Jag köpte ända upp till storlek 80 innan Victor föddes. Helt enkelt för att det var biligt, sånt jag ville ha och inte behöva riskera att inte hitta såna kläder sen och för att man ibland inte har möjlighet att shoppa med barnen närvarande.
Jag köpte bara 3-4 plagg i dom första storlekarna för jag visste att jag skulle få så mycket kläder så det var bättre att satsa pengarna på större storlekar.
Just jag... Alla barn kan inte heller ha storlek 50/56 vid födseln.... allt beror på vikten och längden....
mellansonen hade storlek 62 redan på Bb för han vägde över 4 kilo.....
Det beror på hur stor bebisen är, men vår son har haft storlek 62 betydligt längre än 56 (50 kunde han inte ha då han var 54 cm när han föddes och vägde över 5 kg) Så det kan nog vara värt att köpa lite. Å andra sidan så tror jag det är vanligt att folk köper större storlekar i present till den nyfödde. Så du kan ju köpa något enstaka plagg och sedan avvakta till efter bebisen är född.
62 kan vara jättebra att ha... Ifall man får en lång skrutt...
4 av mina 5 barn har börjat med den storleken...
Jag hade några plagg i storlek 62,men de fick vänta tills han blev ca 2-3 månader,de var för stora.
Han hade strl 50 när han föddes men han kunde ha 56,fast det var lite stort.
Något plagg har jag nog köpt någon gång i stl 62 men det har varit för stort åt våra barn.
Vår äldsta son hade stl 56 ett bra tag (4,9 kg och 56 cm lång) och vår minsta son hade stl 50 ett tag, sen 56 ett bra tag (4,2 kg och 52 cm lång)..
Jag har fått för mig om att jag kommer få ett stort barn (pga att pappan var en bjässe när han föddes) så jag har bara köpt 56 och 62 och mer i 62 än 56. 50 har jag bara nån body. Nu verkar det dock som att han inte blir jättestor utan mer normal, men då får vi väl komplettera, eller så får han drunkna i kläderna.
Jag har bara köpt storlek 56 och något plagg i 62.