Inlägg från: tomcar1 |Visa alla inlägg
  • tomcar1

Urinvägsinfektion : (

Hej !
    Sitter uppe här ikväll, fast jag helst skulle vilja gå och lägga mig. Har fått urinvägsinfektion och jag har börjat ta antibiotika. Har det hemma i förebyggande då jag titt som tätt får Urinvägsinfektion. Jag blir tokig av allt springande på toa, någon som har bra tips...förutom att dricka en massa vatten ?
    /tomcar1

• Svar på tråden Urinvägsinfektion : (
  • tomcar1

Hur mycket tranbärsdricka skall man ta / dag ?

• tomcar1

Hur länge dricker ni det ? Tyvärr tycker jag att det är alldeles för dyrt, men vet jag hur jag ska ta det så dricker jag det ändå

• tomcar1

isisisis...tack för alla råd. Ska försöka följa dessa och inte kladda allt för mycket ; )

Skämt åsido, jag är väl känsligare sedan min njurtransplantation, för innan hade jag nästan aldrig urinvägsinfektion. Nu har jag det både nu och då. Ska inhandla tranbärsjuice...

• tomcar1

isisisis...tack, det har redan blivit bättre. Började med antibiotika direkt här hemma, så nu känns det ganka "normalt" igen : )

• tomcar1

Mattiviki...bra att veta och lätt att ha hemma. Nu ska jag krypa till kojs. God natt allihop : )

• tomcar1

Vad kostar dessa piller ? kan man äta det när man äter "riktiga" mediciner ?

Svar på tråden Urinvägsinfektion : (