Inlägg från: sussu80 |Visa alla inlägg
  • sussu80

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

Hej hej! Fika vore inte helt fel. Jag e på. Informera gärna här om det blir snart. Kan inte gå på vattengympan på tisdag.

Har min BM på Carema i stan. Jätte gulliga e dom. Kan rekommendera dom varmt

• sussu80

Jag ska beställa vagn nästa vecka. Det blir en Urban Jungle för min del. Jag har nog inte heller fattat riktigt att man är gravid fast magen bara växer och växer :)

( Vill tipsa om att det finns en hel del barnvagnar på Nisses oxå)

• sussu80

Tack Pian80 för tipset. Ska kolla upp det.

• sussu80

Fattar inte...Bara 9 veckor kvar för min del. Det har gått sååååå fort. Känns som att det bara var några veckor sen man plussade... Måste väl kanske snart börja handla allt som man behöver tills lillen kommer :)

Jag kommer oxå på tisdag till gränden.

Ha det gott allesammans...

• sussu80

Välkommen sossi! Tack tjejer för en trevlig kväll... Det gör vi om snart igen.
    God natt på er...

• sussu80

Vill gärna gå på kursen ja me.

Uppdaterar listan.

Lista på vilka som kommer på fika den 10/3 kl 18.00 (lättare att boka bord då):

Pian80
    Moe
    DariaM
    Cecilia
    Ronzki
    Lina
    Sockervit
    Nanoozi
    TOTTEoELLE
    Angeni
    Sussu80

• sussu80

lotta: Jag sökte halv havandeskapspenning just pga att jag har hört att det är svårt att få igenom hel havandeskapspenning. Jag fick igenom det iaf. Har också långa dagar, lyfter tungt mm. Men har en bra arbetsgivare som hjälpte mig att fylla i papprena. Som du skrev hur kul är det att sitta i kassan typ 6 timmar om dagen...då känner man sig något utnyttjad.

Undrar vad ni tycker om vattengympan nu när det är ny ledare o allt? Är det stor skillnad på passen. Börjat få foglossning nu och vet inte riktigt om jag vågar ta i så mycket på vattengympan... Nu är det bara 1 månad kvar :)

Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!