• angeni

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

Är det bara jag som inte har varit med på vattengympan?
    Iofs så bor jag inte inne i stan och jobbar så udda tider så det är ganska svårt att hinna med, försöker få promenader med hunden iallafall för att röra lite på sig:)

Nu är det snart dags för barnmorskebesök igen, eller ja ca 2 veckor kvar. Vad man längtar!
    Har ni fått hem papper från försäkringskassan ännu?

• angeni

Jag kan hålla med att det känns långt emellan träffarna hos barnmorskan. Vi var ju på inskrivning i vecka 10 sedan ultraljud i vecka 18 och inte tillbaka förrän vecka 24. Nu är nästa möte om 2 veckor, hoppas få lyssna på bebis hjärtljud igen!

• angeni

Vi har redan köpt barnvagn, Blev en Cango som vi köpte från min kusin. Hoppas vi blir nöjda med den. Enda nackdelen vi har insett är att den tar ganska stor plats i bilen:(

• angeni

hej, har inte varit inne på ett tag. Men vad jag har missat verkar vara att ni har träffats och fikat?
    Haft trevligt då?
    Eftersom jag är nyinflyttad till hallsta känner jag knappt någon och det är ju inte långt in till stan, får ta mod till mig och kanske följa med. är så blyg i vanliga fall:-P

Mår alla bra annars? Nu är det bara 59 dagar kvar för mig
    Magen växer något fruktansvärt och det blir bara ondare för ryggen.

Har köpt de mesta sakerna nu, det enda som saknas är väl sådana saker som blöjor osv. Kläder, säng, bilbarnstol, skötbord samt barnvagn finns Eller ja barnvagnen väntar vi på, blev en emmaljunga City cross

• angeni

10/3 borde jag kunna hänga på iallafall. Läskigt men kan vara bra att träffa andra som med är gravida då det inte är så många man kan prata med samma saker om.
    Blev ju ingen föräldrautbildning för oss eftersom att det krockade med jobben.

Har ni funderat ut något ställe ni ska ta och fika på

Idag har jag varit och jobbat, gick ganska bra iallafall så nu kanske jag kan stå ut de 2 veckor som är kvar

• angeni

Jag har ingen koll på fik i stan då jag så sällan är där efter att affärerna stänger.

Skönt att bebis mår bra cecilia

Själv är jag hemma och sjukskriven pga världens ryggont. Det har eskalerat från nästan obefintligt till max på bara några dagar. Hemskt.
    Så det märks att det är i slutet.

Ska bli kul att komma och fika iallafall Kul att träffa andra som är gravida.
    Ska prata med sambo om kursen, vet ej om han är intresserad men det är ju väldigt nyttigt att lära sig.

• angeni

Det kan nog bli gott där, har aldrig varit där så det blir nog bra.
    Ska se till att vila lite efter jobbet så man orkar vara trevlig på kvällen
    idag är jag helt död så funderar på att sova en stund nu. Har nyligen kommit hem.
    Vilken tid har ni sagt då? Jag är lite glömsk tror jag:(

• angeni

Okej. Nu ska jag bara lista ut var det ligger så jag inte står där i sista sekunder och kliar sig i håret funderande:-P vilket inte vore så olikt mig men men

• angeni

Tack för trevligt kväll igår! Glad att jag följde med!
    Och skönt att komma hemifrån en stund. Känns alltid trevligt att träffa nya människor

• angeni

Aktalia: Prata mycket det kan man jag är ju som sagt lite blyg av mig men det går nog bättre när man har gjort det ett par gånger.
    Det blir ju lite annan stämmning, det är ju inte som att man pratar om ammningsbehåar och såna saker med sambon för han är ju inte direkt intresserad. hehe
    Så trevligt var det, ska försöka komma fler gånger!

Ursh inatt har inte varit en bra natt, har haft förvärkar och riktigt ont i magen varvat med ryggen hela natten, Tur att jag är ledig idag annars hade jag fått varit hemma från jobbet.

Slutar ju jobba på måndag så ska hem till farmor nu under dagen så ska hon få hjälpa mig att baka lite grann, man orkar ju inte så mycket nu när magen är i vägen och hon är ju duktig på det

Ha det bra alla!

Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!