Sommarbebisar 2009 i Västerås!
Jag är gärna på och fikar/ äter middag, låter mkt trevligt! Går dock inte på vattengympan!
Jag är gärna på och fikar/ äter middag, låter mkt trevligt! Går dock inte på vattengympan!
lottak79: Kramar till dig!
Har ingen aning om vagn???? Har knappt tittat, har knappt fatta att jag är gravid.
Jag är tröööött, undra om jag har järnbrist?
Nu ska jag bara jobba några timmar till, sen hem till sonen och pussa stackarn som varit sjuk i en vecka! Elaka virus!!
Kram till er alla!
Låter bra med nästa tisdag, jag följer gärna med!!
Hej,
Jag tänkte komma till gränden på tisdag. Jag skriver dock kontrakt kl 17.30, tar ca 45-60 min. känner jag igen någon i gänget när jag kommer??
Känns annars liiiite jobbigt att gå fram till varje tjejgäng och kolla om det är familjelivsmammorna!!! Hihi!
Moe: Ja, det har rätt i, förhoppningsvis syns det på er att ni är gravida.
Vi får se om jag törs mig dit på efterhand, men bokar ni bord så är det ju bara att fråga efter er!!
Hoppas alla har det bra!
Pian80: Vad gulligt av dig att tänka på mig!!
Ja, skicka gärna ditt nummer, det kan ju vara bra att ha framöver också. Jobbar bara ett stenkast från Gränden så jag skyndar mig dit så snart jag kan.
Kram på dig!
Är det någon som är bra på diskriminering?
Jag jobbar som fastighetsmäklare och är skit sur! Mitt kontor har blivit tilldelad en massa nyproduktion vilket är SUPER då min lön enbart är provisionsbaserad, då vet man att man åtminstone har något att sälja. Men den här säljaren som skulle anlita oss för nyproduktionen ville välja ut ca 3 mäklare som han tyckte var bäst. Jag visade intresse för min chef och talade om att jag väldigt gärna ville visa för säljaren hur bra jag är!!
MEN min chef tyckte inte ens att jag skulle få möjlighet att träffa säljaren då stor del av försäljningen av nyproduktionen kommer att ske i höst (då jag är hemma) och i vår (då jag kanske är hemma) dock kommer en hel del av försäljningen vara nu i vår också då jag fortfarande jobbar!!
Får man göra såhär? Jag blev otroligt ledsen och känner mig orättvist behandlad. det måste väl ändå vara upp till säljaren och avgöra om han vill anlita mig eller inte, inte min chef som borde ta bort denna möjlighet för mig pga graviditet/föräldrarledighet? Vad tror ni?????
Aktalia: Jag har varit föräldrarledig 1 gång och vet hur kul det är att ha andra mammor att umgås med under resas gång så jag är jätte öppen för nya kontakter och tar gärna ännu en fika!!