Inlägg från: Link 83 |Visa alla inlägg
  • Link 83

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

Hej
    Nu har jag hittat hit, ska försöka fatta mig på hur det här fungerar :)

Kanske ska presentera mig lite, heter Lina är 25, har en son på 1,5år som heter Ryan, en lite bebis i magen som är beräknad till 16/4. Bor i Västerås.
    Ja några av er vet ju vem jag är från vattengympan :)

Vad synd att ni ska o fika nu på tisdag, vore jätte roligt att hänga med, men sambon jobbar till 22 o det blir så svårt med R. Kan ni inte byta tisdag o fika ojämna veckor istället ;)

• Link 83

När jag var gravid med Ryan började vår föräldrargrupp när jag var i v 33+, så vi hann inte vara med så många gånger eftersom han kom i v 36+6. Men våran grupp var sämst o bm var kass, kändes som att jag kunde mer om förlossning än henne (läst väldigt mycket) o hon var så seg. Men om man har en bra bm o en bra grupp så är det nog toppen :)

• Link 83

Toppen att det blir fika 10/3 istället :) Har redan sagt till sambon att dom får ha grabbkväll då :)

• Link 83

Jag är intresserad av en sån kurs :) Bra saker att kunna. Vi kan kvällstid ojämna veckor o nästan alla helger.

DariaM: Om du får med dig Alex kanske jag lyckas få med Jocke, han skulle behöva det som får lätt panik så fort Ryan sätter lite vatten i halsen ;)

• Link 83
    Pian80 skrev 2009-03-04 10:45:59 följande:
    Jag lägger till på listan: Lista på vilka som kommer på fika den 10/3 kl 18.00 (lättare att boka bord då):Pian80MoeDariaMCeciliaRonzkiLinaSockervitNanooziTOTTEoELLEAngeni AktaliaLink 83Tiden är satt till 18, men VAR ses vi? Några förslag?Jag hoppas att jag inte missade någon!
    Jag tror att jag står dubbelt på listan nu, som Lina o Link 83, eller finns det fler Linor ??? :)
  • Link 83
    Svar på #233
    Vad skönt att bebisen mår bra.
    Hoppas att blodtrycket går ner o att du hinner med det du vill innan liten kommer, men se till att vila, det blir mindre av den varan sen ;)
  • Link 83

Jag vill helt klart äta på tisdag efter vattengympan :)

• Link 83

Tack för middagssällskapet igår, hade super trevligt :) Det måste vi absolut göra om :)

• Link 83

Cecilia1982: Vad spännande, då kanske liten vill titta ut snart. Vi får hoppas det så att du kan få må bättre igen :)
    Kram, håller tummarna på att det startar snart!

• Link 83

Undrar oxå om HLR kursen är full ?
    Vill oxå gå med sambon, skulle vara bra när man har en lite vilde som ska klättra överallt o dyka i golvet lite då o då.
    Nu har han ett blått öga o en svullen läpp, ramlade ner från en pall o slog ögat i tröskeln, o ramlade när han sprang o bet sig ordentligt i överläppen så blodet forsade.

Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!