• Pian80

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

Jag går till Hemdals familjeläkare och jag gillar starkt BM där! Hon får mig att känna mig trygg. Ska dit 9/2 tror jag att det var för första mer regelbundna kontrollen. Är ju bara i v 19 ännu.

Igår fick pappa R känna bebisen sparka för första gången. Lycka! Då jag legat hemma sjuk hela veckan har jag haft tid att känna efter rätt mycket och shit vad bebis håller igång . Har varit skönt att känna eftersom jag inte kunnat låta bli att oroa mig för att bebis ska må dåligt när jag är så förkyld.

Jag vill jättegärna hänga med och träffa allihopa! Går på vattenjympan på söndagar och träffade Sajsis sist, men skulle vara så roligt att träffa fler av er.

• Pian80

Skickar en stor kram till dig Lottak!!! Vi finns här om du behöver.

Sajsis: Jag kunde inte gå igår . Har varit tokförkyld hela veckan. Men på söndag ska jag banne mig vara frisk. Helst redan på onsdag så jag kan gå på F&S .

• Pian80

Sajsis: Aha, så det var en massa nya. Skoj! Längrat efter att träna... Känns som 100 år sen nu .

• Pian80

Det verkar som att alla här är jätteupptagna. Har in ett liv eller ? Sitter på jobbet och försöker komma fram till vad som är viktigast att ta tag i idag.

• Pian80

sockervit: Jag är fortfarande sjuk så jag kan inte träna . Blä för det.

Vi har köpt en Bugaboo Cameleon. Jag såg den och blev kär .

m o e: KRAM!!! Vissa dagar borde man nog inte gå hemifrån... Är helt ok att kräkas ur sig här i tråden. Ibland känns det bättre bara man fått skriva av sig.

• Pian80

sussu80 skrev 2009-02-04 21:09:25 följande:

Jag ska beställa vagn nästa vecka. Det blir en Urban Jungle för min del. Jag har nog inte heller fattat riktigt att man är gravid fast magen bara växer och växer :) ( Vill tipsa om att det finns en hel del barnvagnar på Nisses oxå)
    Kolla upp så att det itne är något strul med garantier på UJ, hörde att de gått i konkurs. Annars är det nog en toppenvagn! Många som är nöjda. Vi valde att itne köpa en så enftersom man inte kan vända sittdelen mot sig. Vill kunna välja .
  • Pian80

m o e: Så skönt att du känner dig bättre!

Vagn har vi redan köpt så det är fixat, men det finns ju mer... Som tur är är jag bara i v 20, så det är ju gott om tid kvar. Vi beställde vagnen tidigt för vi trodde att det skulle vara lång leveranstid. Pyttsan. Vi beställde på torsdag och på fredag kunde vi hämta den.

Du måste säga om filmen var bra!

Ses nu på tisdag då efter vattenjympan eller tisdagen efter? Jag är ju itne med och jympar, men bara vi säger tid och plats så ses vi där!

• Pian80

Har alla haft en bra helg? Sambon passade på att åka bort den helgen det snöade som mest så jag fick snällt gå ut och skotta igår. Shit vad snö det hade kommit! Men det var riktigt mysigt att vara ute och se alla barn som lekte i snödrivorna.

Imorse var jag hos BM och fick höra Bebisgrodans hjärtslag för första gången, 156 slag/min. En snabb rackare .

• Pian80

Nästa tisdag blir jättebra! Bestäm var imorgon så kommer jag dit .

• Pian80

Bestämde ni något om fika igår?

Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!