Inlägg från: Nanoozi |Visa alla inlägg
  • Nanoozi

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

Jag lämnar också ett spår här.

Jag funderar på att köpa en Angelsound. Är det nån annan som har köpte en sån apparat? Är det något att ha eller är det humbug?

Vore kul med en fika snart och snacka bebisar. Vi som är på vattengymppan hinner byta några ord efter gymppan men jag tycker alltid att tiden får för fort...eller är det bara jag som tycker det?

• Nanoozi

m o e skrev 2009-01-30 11:05:23 följande:

Nanoozi: Jag skulle helst gå på vattengympa två gånger i veckan. Det är ju verkligen något man ser fram emot! Så skönt och roligt. Vi kanske kan fortsätta på stan någon kväll efter vattengympan och äta lite tillsammans, så vi inte behöver stressa hem allihopa till middagsbordet?
    Håller med dig. 2 ggr i veckan vore bra. Det vore en jätte bra idé med middag på stan. Hoppas några fler oxå är på! =)

Trevlig helg allihopa om vi inte hörs innan!
  • Nanoozi

Åhhh nu får jag ångest...vi har knappt börjat kolla på barnvagnar.
    Shit...man kanske skulle åka och klämma och känna som du säger, sockervit. Det är ju bara 100 dagar (+ - 0 dagar) kvar tills bäbisen anländer. Vi ska köpa på Blocket vi med.

Moe: Hoppas du överlevde dagen! =)

• Nanoozi

Passar mig utmärkt. Men då får det nästan bli mat för min del. Kommer att va sjukt hungrig efter passet.

• Nanoozi

precis...ingen dålig idé. Gränden har väl kvällsöppet där man kan köpa både fika och mat. Annars har dem ett bra fik i Skrapan vid rulltrappan men dem lär väl stänga sju som allt annat. :(
    Eller kommer du på något bättre ställe?
    Hmmm...funderar...

• Nanoozi

Jag kommer också på tisdag. Jag funderar på om man skulle behöva reservera ett bord på tisdag så att vi kan sitta tillsammans alla?!
    Det kan vara mycket folk då som ska fika samtidigt...eller vad tror ni?

JAg tror att det blir att inhandla en Brio Sing. Nu är det bara 12 veckor kvar till förlossningen :D Tiden går fort.

• Nanoozi

Jag ringer till Gränden imorgon och bokar bord.

Någon annan som har haft molande värk i magen? Jag har mensvärk liknande värk i magen som strålar ner mot ljumskarna och korsryggen typ. Undra om det är något man behöver oroa sig för...?!

• Nanoozi

Hej tjejer! Tänkte ta och kolla om jag kan boka ett bord på Gränden ikväll kl 18....frågan är bara...hur många kommer vi att bli månntro??

• Nanoozi

Nu har jag bokat bord för ca 10-12 personer. Bokat under namnet Nanna ifall det är nån av er som inte gå på vattengymppan behöver fråga. Annars borde ju ni nästan se ett gäng med stora magar hihi..
    Ses då, samt innan på vattengymppan!! Längtar!

• Nanoozi

Ja tack för en super trevlig kväll, tjejer. http://beta.familjeliv.se/Forum-11-263/m40876292.html# Det måste vi verkligen göra om. Är helt torr i strupen... hehe

Sommar-pick nick låter som en utmärkt idé men vi ska väl ses innan också på en fika eller middag. Det gäller att hålla en kontakt så att det inte rinner ut i sanden.

Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!