Sommarbebisar 2009 i Västerås!
Har varit på glukosbelastning idag. Inte särskilt gott, kroppen protesterade efteråt mot att få i sig så mycket socker på en gång... Men som tur var så var värdena bra vilket är väldigt skönt. Barnets far har diabetes typ 1 så vi är lite oroliga för att Pyret kommer få det också. Hoppas bara att Pyret kommer vara ganska gammal då, för jag vet inte om jag kommer klara att sticka en liten bebis med sprutor hela tiden.
Angeni: Nejdå, du är inte ensam om att inte gå på vattengympan. Skulle också gärna gå men mina lediga dagar flexar över veckorna och dessutom så ska jag börja med mitt veckopendlande nästa vecka, 30 mil.
Men det skulle vara så roligt att träffas för en fika nån gång.
Kommer inte ihåg vem som frågade om vilken vårdcentral vi går till. Jag har i alla fall valt Carema inne i City. Det kommer kanske bli lite långt att åka in till varje gång när det finns en närmare vårdcentral. Men jag tycker det är en trevlig stämning där och känns inte så "sjukhusaktigt". Jag har dessutom alltid blivit trevligt bemött där och tagen på allvar när det varit något tidigare.