Inlägg från: Nanoozi |Visa alla inlägg
  • Nanoozi

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

Välkommen sossi!!

• Nanoozi

Grattis DariaM! :D Nu börjas det ;) Längre fram så blir du väckt av sparkar och det kommer säkerligen sparkas lagomt när du ska sova ;) Min skönhetssömn har blivit lite lidandes på sistone sen bebben satte igång och sparkar ordentligt. Hihi samtidigt som det är så mysigt att känna att det är ett liv i magen :D

• Nanoozi

Idag när jag tog en power-nap så vaknade jag av sparkar. Jag satte på musik på mobilen och la den på magen...Det såg lustigt ut när mobilen började studsa på min mage hihi

• Nanoozi

Cecilia1982 skrev 2009-02-24 18:04:13 följande:

Ja, men nu har jag hittat hit. Har precis varit på sista flodhästgympan och fick där veta att det är här ni hänger. Lottak: Kul att se dig här.
    Hej tjejen! Jepp det är här vi alla flodhästar håller oss. Va kul att du hittade hit. =)
  • Nanoozi

Fika låter som en kanon idé. Hänger gärna på :)

Min sambos mamma jobbar med föräldrapenning på FK så vi får en privat information av henne till helgen. :) Annars är det rena djungln med föräldrapenning verkar det som.

Jag tänkte fortsätta med vattengymppan nästa tisdag men glömde ta med mig inbetalningskort. Hoppas man kan va med nästa vecka ändå.
    Och hoppas den nya instruktören är lika bra som Ulla. Men det är Ullas energi som jag kommer att sakna.

• Nanoozi
    ELLEoClara skrev 2009-02-25 19:59:06 följande:
    Nanoozi: det går att betala vattngympan på nätet också, bara att ringa dit och få kontonummret, men glöm då inte att skriva i medelande rutan att det gäller tis. gympan o ditt namn. Ha det bra alla!
    Tack för tipset! ska ringa dit idag och höra mig för.
  • Nanoozi

Cecilia1982 skrev 2009-02-27 13:24:48 följande:

Ja, nu får jag gå 1 gång i veckan tills den kommer ut. Jag hoppas att det håller sig såhär lågt resterande tiden också...
    Stackare Hoppas allt går bra nu. HÅller tummarna att dina värden håller sig låga..Du har ju inte så långt kvar.
    Men jag förstår din oro.

Är det någon som har koll på när man få inbjudan till föräldrautbildningen? I måndags fick vi reda på att vi ligger överst på listan för att inbjudan men inget har kommit denna vecka. Går ju förtusan in i vecka 30 imorgon. Man hinner väl knappt gå så värst många gånger innan det är dax för förlossning. Sambon längtar mer efter föräldrautbildningen än mig och få träffa andra pappor. Jag har ju trots allt er tjejer att prata ut med om allt som har med graviditeten att göra
  • Nanoozi

Jag är också med på tisdag den 10/3

Vi har inte köpt någon vagn ännu Börjar få ångest. Vet dock vad jag vill ha men men...bilen går före denna månad. En dyr reparation tyvärr...

Sajsis: Jag är också extremt sugen på vin ibland. Brukar smaka av sambon - rulla lite vin på tungan för smakens skull. En kall öl i bastun saknar jag också en hel del.

• Nanoozi
    sockervit skrev 2009-03-04 08:14:32 följande:
    Nanoozi: Jag fick brev om föräldrakurs igår. Med A-post!! Har du fått något brev?
    nope inget! :( ska nog ta å ringa dit idag å höra efter.
  • Nanoozi

Hej! En HLR kurs låter som en väldigt bra och meningsfullidé.
    Jag och sambon går gärna kursen. Efter 17 passar oss utmärkt samt helger!!

sockervit: Jag och sambon kommer att gå i samma föräldragrupp som er.
    Helen från KL ringde senare efter att jag hade pratat med henne om att vi inte har fått någon inbjudan och nämnde att du ska gå i torsdagsgruppen.
    Då tyckte hon att vi kunde gå i samma grupp som er. Hoppas det är ok för dig

Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!