Inlägg från: sockervit |Visa alla inlägg
  • sockervit

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

Grattis till vagnköp!
    Instämmer, det är helt overkligt!

Jag kommer till Gränden!

Får se hur det blir med vattengympan, fick ett viktigt möte i Sthlm kl 13.30 så jag tror jag inte hinner hem till 16. Nu hoppas jag på att mötet blir flyttat pga för få deltagare

Ha en skön helg!

• sockervit

Hej hej!

Hoppar in lite snabbt här och talar om att jag inte kommer på vattengympan , men att jag kommer till gränden . Mitt möte i Stockholm blev av...

Nanoozi: Vi pratar om din fråga ikväll.

Ronzki: Jag har spanat in dig i ditt album, så jag tror mig ha lite koll också . Har lite tankar kring det du skrev ovan ang din chef och nyproduktionen. Vi kan väl prata lite om det ikväll?!

Ha en bra dag allesammans så ses vi senare! Ska bli jättekul!

• sockervit

Hej!

Tack för i tisdags, jättetrevligt att få träffa er i verkligheten också ! Det måste vi göra om!

Välkomna alla nya!

Instämmer,det är helt underbart med sparkar!

Lottak79, tänker på dig och hoppas du kan ta det lite lugnare framöver så magen och du mår bra.

Ronzki, usch stackars liten! Hoppas det går över fort! Klart det kommer gå bra med en liten till, man klarar mer än man tror!

Nehe, nu är det strax tv dax. Ha en skön helg!

• sockervit

Moe: Jag kom på att vi är ju några som väntar på en liten recension av bion du var på?! Var den bra?

• sockervit

Ja du m o e! Kan tyvärr inte hjälpa dig!

Men allt det här med föräldrapeng känns lite lätt förvirrande!
    Kommer ju ha lönerevidering i maj, så jag får lämna in mina uppgifter så sent som möjligt känns det som...
    Får se om vår föräldragrupp har en kväll med info om FK. Hoppas det!

Kram på er alla!

• sockervit

m o e: Tur att jag har dig! TACK!
    Okej, då ska jag lyda ditt råd och skicka in allt i god tid. Måste skaffa e-leg också...det verkar så smidigt att kunna sköta det hela via nätet.

Aktalia: Spännande med föräldragrupp.

Idag ska jag till sjukgymnasten för att kolla upp min onda höft på bm´s inrådan... Går säkert dit helt i onödan, men hon kanske kan knåda den lite, det vore nog skönt. Jaja, vi får se vad hon säger...

Sedan är det ju sista gången med Ulla...*snyft* Tog igen min förlorade tisdag i söndags och hon var så rolig, som alltid

• sockervit

Pian80: Hmm, kanske kan du fråga om du kan använda de nästa vecka trots att en ny kurs kommit igång? Värt att fråga i a f..
    Annars så kan du ju gå på annat pass i veckan om du har tid...

Just ja, idag e det "semladag", kanske skulle överraska min älskling med en semla...bra idé m o e! Jag får luska lite så att han inte ätit en på eftermiddagsfikat...moahhaha!

Klart vi ska ge nya tjejen en chans

TOTTEoELLE: Hoppas du hinner på gympan! Men man ska ju inte stressa heller. Låter kul med magen

• sockervit

Tack för tipset, Eldene!

Pian80, då hamnar vi på samma info Jag anmälde oss också till den 7/5! Hihi!

Välkommen Cecilia! Kul att du hittade hit!

• sockervit

Västerås bebis: Då ses vi också på infon . Men vi borde ses innan också, en fika är ju aldrig fel!

M o e: Var semlan god?

• sockervit

Usch usch, Cecilia! Hoppas det håller sig lågt nu!

m o e: Instämmer med Cecilia, det finns massor av fina vårtunikor på stan nu. Exakt, kolla Ginatricot! Billigt också ju Eller t ex Vero Moda, H&M. Hoppas du hittar ngt fint!

Nanoozi: Jag var ju till Bm i onsdags. Och då kollade hon bara att jag/vi fanns med på listan på alla de som skall gå föräldrautbildning. Hon berättade då att de startar kurser hela tiden...en avslutas och så startas nästa.
    Så det skulle komma brev om det snart! Och eftersom du ligger före mig så borde ett brev dimpa ner när som helst. Dock använder sig KL av B-post (i a f på det de skickat till mig tidigare), dvs billigare porto som delas ut efter 3 dagar. Till skillnad mot vanlig post, dvs A-post, som man har dagen efter...(Märks det att jag jobbat på posten )
    Hoppas du/ni får brev snart!

Link83: Ja, då blev det ju lite tossigt. Tur att man är bokmal

Ja, hur blev det med fikat? Ska vi ta det på tisdagen den 10:e mars? Eller någon annan dag?

Nehe, nu ska jag kolla på "Så ska det låta". Gubben min skruvar gips i vardagsrum och arbetsrum...duktig som han är!

Ha det gott!

Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!