• Pian80

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

DariaM skrev 2009-02-13 11:49:17 följande:

Oj här va det tyst. Jag har köpt vagn nu! =) Det blev en begagnad Teutonia Mistral S (använd ca ett år).Gick upp i morse och såg en barnvagn i hallen...kändes helt galet...herregud vi ska ju få en bebis! =)
    Grattis till vagnsköpet . Visst är det helt overkligt att det ska komma en bebis... Jag kan fortfarande inte riktigt koppla ihop det .

Vilka förljer med och fikar på tisdag???
  • Pian80

Ronzki skrev 2009-02-16 15:30:50 följande:

Moe: Ja, det har rätt i, förhoppningsvis syns det på er att ni är gravida. Vi får se om jag törs mig dit på efterhand, men bokar ni bord så är det ju bara att fråga efter er!! Hoppas alla har det bra!
    Klart att du vågar! Titta bara efter alla magar . Annars kan jag inboxa dig mitt mobilnummer så kan su skicka ett sms och fråga var vi sitter.
  • Pian80

Ronzki skrev 2009-02-17 11:16:59 följande:

Sockervit; Tyvärr så måste jag säga att jag inte kan komma ikväll. Min son ligger hemma med 40 graders feber och världens hosta. Sambon måste jobba ikväll så jag måste skynda mig hem efter jag slutat. Jag får följa med nästa gång i stället, blir säkert en hel del fika framöver.
    Stackars lilla plutten .

Det kommer säkert att bli fler tillfällen!
  • Pian80

Nanoozi skrev 2009-02-17 12:15:27 följande:

Nu har jag bokat bord för ca 10-12 personer. Bokat under namnet Nanna ifall det är nån av er som inte gå på vattengymppan behöver fråga. Annars borde ju ni nästan se ett gäng med stora magar hihi..Ses då, samt innan på vattengymppan!! Längtar!
    Åh vad bra! Då ses vi där .
  • Pian80

Hej sossi och välkommen . Det spelar ingen roll att du ligger "efter".

• Pian80

Det var jätteroligt att träffa alla som kom och de som inte kunde komma ska bli roligt att se nästa gång! Hoppas alla sovit gott.

• Pian80

DariaM skrev 2009-02-19 11:47:31 följande:

Tihi...igår hände något häftigt! Jag kände bebisen riktig väl för första gången, inte en "vanlig" spark utan h*n måste gjort en kullerbytta eller nå. Det roliga är att Alex hade handen på magen just då så även han kände det. =)
    Åh vad roligt för er! Visst är det magiskt ???
  • Pian80

Visst ja, Ulla kommer inte att vara ledare längre. Är idag er sista gång??? Shit, undrar hur jag ska göra med den gången jag missade... Gah. Idag kan jag ju inte.

• Pian80

Eldene: Tack för tipset om att anmäla sig! Jag gjorde det igår och tur var väl det, fanns ingen tid förän 7/5.

Välkommen Cecilia!

• Pian80
    Roligt att träffa så många "kändisar" på infon. Fast jag säger som sockervit: FIKA INNAN! Vi kan ju inte vänta ända till maj innan nästa .
Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!