Sommarbebisar 2009 i Västerås!
Aktalia: Jag har varit föräldrarledig 1 gång och vet hur kul det är att ha andra mammor att umgås med under resas gång så jag är jätte öppen för nya kontakter och tar gärna ännu en fika!!
Aktalia: Jag har varit föräldrarledig 1 gång och vet hur kul det är att ha andra mammor att umgås med under resas gång så jag är jätte öppen för nya kontakter och tar gärna ännu en fika!!
Sockervit; Tyvärr så måste jag säga att jag inte kan komma ikväll. Min son ligger hemma med 40 graders feber och världens hosta. Sambon måste jobba ikväll så jag måste skynda mig hem efter jag slutat.
Jag får följa med nästa gång i stället, blir säkert en hel del fika framöver.
Välkommen hit sossi!
Pian80: Ja, hade verkligen varit jätte kul att träffa er alla. Men det får bli nästa gång! Hoppas ni får mysigt!
Vad mysigt med sparkar!
Min son har kraftig dubbelsidig öroninflammation. Stackars lilla killen och han har gått med detta i flera dagar utan att jag fattat vad det var!
Han är sjuk jämt och smitar mig och resten av familjen. Hur ska det gå med en liten till????
Pian80 skrev 2009-02-25 13:55:30 följande:
Fika låter kanon trevligt!! Jag är på på på!
Vart och när fikar vi den 10/3? Jag vill absolut med denna gång!!
Hej!
Jag kan tyvärr inte komma på fika till kl 18, har visning fram till 18.30. Det beror lite på hur länge ni fikar, kan vara där till 18.45. Tisdag är en tokig dag för mig då jag ofta har visningar och andra kundmöten då
Livräddningskurs gick jag för 1 år sedan, men minns ingenting nästan så jag går gärna.