Sommarbebisar 2009 i Västerås!
Välkommen sossi!!
Välkommen sossi!!
Grattis DariaM! :D Nu börjas det ;) Längre fram så blir du väckt av sparkar och det kommer säkerligen sparkas lagomt när du ska sova ;) Min skönhetssömn har blivit lite lidandes på sistone sen bebben satte igång och sparkar ordentligt. Hihi samtidigt som det är så mysigt att känna att det är ett liv i magen :D
Idag när jag tog en power-nap så vaknade jag av sparkar. Jag satte på musik på mobilen och la den på magen...Det såg lustigt ut när mobilen började studsa på min mage hihi
Cecilia1982 skrev 2009-02-24 18:04:13 följande:
Fika låter som en kanon idé. Hänger gärna på :)
Min sambos mamma jobbar med föräldrapenning på FK så vi får en privat information av henne till helgen. :) Annars är det rena djungln med föräldrapenning verkar det som.
Jag tänkte fortsätta med vattengymppan nästa tisdag men glömde ta med mig inbetalningskort. Hoppas man kan va med nästa vecka ändå.
Och hoppas den nya instruktören är lika bra som Ulla. Men det är Ullas energi som jag kommer att sakna.
Cecilia1982 skrev 2009-02-27 13:24:48 följande:
Jag är också med på tisdag den 10/3
Vi har inte köpt någon vagn ännu Börjar få ångest. Vet dock vad jag vill ha men men...bilen går före denna månad. En dyr reparation tyvärr...
Sajsis: Jag är också extremt sugen på vin ibland. Brukar smaka av sambon - rulla lite vin på tungan för smakens skull. En kall öl i bastun saknar jag också en hel del.
Hej! En HLR kurs låter som en väldigt bra och meningsfullidé.
Jag och sambon går gärna kursen. Efter 17 passar oss utmärkt samt helger!!
sockervit: Jag och sambon kommer att gå i samma föräldragrupp som er.
Helen från KL ringde senare efter att jag hade pratat med henne om att vi inte har fått någon inbjudan och nämnde att du ska gå i torsdagsgruppen.
Då tyckte hon att vi kunde gå i samma grupp som er. Hoppas det är ok för dig