• DariaM

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

Tihi...igår hände något häftigt! Jag kände bebisen riktig väl för första gången, inte en "vanlig" spark utan h*n måste gjort en kullerbytta eller nå. Det roliga är att Alex hade handen på magen just då så även han kände det. =)

• DariaM

Vad kul...jag ska oxå till fk för infomöte den 7/5. =)

Fika på Tisdag låter kul...jag kommer.
    Kl 18 den här gången oxå? Vart ska vi träffas?

• DariaM

Link83: Tjoho...kul att du hittade hit. =)

Moe: nej det blev inga kläder...jag gick hem och kände mig som en flodko istället. Men du hade rätt om höjden på byxorna, de lägre gjorde ont på magen...problemet är att jag inte har tillräcknligt stor mage än för de högre. =/ Hade ni en kul kväll?

Någon som vet vart man kan köpa mammakläder förutom HM eller polarn och pyret (ingen hemsida...vill testa och känna på kläderna innan).

• DariaM

Moe och Sajsis: Grattis till vagnköpen. =)

Cecilia: Hoppas du mår bra och att värdena inte försämras.

Fika den 10/3 är ok för mig....som i vet har jag ju inte så mycket i min kalender och kan nästan jämt. =)

• DariaM

moe: Vilket bra initiatvi, jag är absolut intresserad att delta i en HLR kurs. Jag kan nästan när som helst men om jag ska ha med alex är det lite svårare med tider då han jobbar till 19.30 på vardagar när han jobbar vardag och 17.30 när han jobbar helg.

• DariaM

Link 83: Jag tror nog att han intresserad men det beror ju på hur han jobbar. Du vet hans skit jobb och skit arbetstider. =/
    Men hoppas att det går att få med honom. =)

• DariaM

Hej alla.
    Grekiska kolgrillen är underbart....Är det någon som bokat bord eller ska jag göra det (för 12 personer)?

• DariaM

Nu har jag bokat bord på grekiska kl 18.00 på Maria.
    Kul att träffa er igen ikväll....dessutom får vi njuta av deras underbara tzatziki (kan berätta att jag hatade vitlök innan jag blev gravid) =)

• DariaM

LottaK: Jag bokade för 12 men finns det hjärterum finns det stjärterum .
    det är bara leta efter 12 magar. =)

• DariaM

Tack för en riktigt trevlig kväll...Ser fram emot nästa gång.

Ronzki och Pian: synd att ni missade men det går fler tåg. =)

Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!