• angeni

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

Är det någons mer bebis som har lugnat ner sig med sparkar?
    Är i vecka 35 nu och jag känner inte alls bebis många gånger per dag.
    Tidigare kände man den nästan hela tiden och nu kan jag känna som det kändes ibörjan, att det rör sig lite försiktgit där inne. Inte så mycket på utsidan.
    Men inatt så var den vaken allt! Så lever gör den, finns ingen tvekan om saken.
    Är det fler vars bebisar verkar ha ändrat dygnsrymt?

hoppas allt är bra med er andra.
    Själv har jag nu svullnat upp i både händer, fötter och benen Inte alls kul längre. Kan knappt knyta händerna längre så ont gör det

• angeni

Jag hoppas verkligen att det släpper snart i händerna åtmistonde.
    Ska köpa stödstrumpor när lönen kommer.
    Själv så dricker jag med massvis med vatten men det verkar ju som sagt inte hjälpa något!

Vore kul om din bebis ville komma snart, Cecilia

• angeni

Cecilia: Häftigt att träffa alla de andra.
    Men låter väldigt konstigt att hon skulle ha haft den 29 mars och fick i feb en pojke på 4700. Låter väldigt omöjligt i mina öron.

Skönt att allt såg bra ut för dig och bebisen!

• angeni

Cecilia: Min sambo säger med att jag snarkar, tur är bara att han inte är så lättväckt så han klarar sig ändå

Var in till stan en stund idag, efter 15 minuters gående i affärer var jag helt slut i ryggen.. Det märks att magen har blivit större nu!

• angeni

Ursh för magsjuka. Hoppas att du mår bättre snart och kan äta ordentligt igen.

Idag har jag hjälpt till och städat hemma, man orkar ju ingenting längre men har iallafall försökt hjälpa till lite grann iallafall. Sambon är nog tacksam

Ha det bra alla!

• angeni

Nanoozi: hoppas värkarna släpper så att bebis är lite äldre när den tittar ut

Själv har jag nu fått hem papprena från försäkringskassan och något är väldigt skumt, har pratat med arbetsgivaren som sa att jag skulle iallafall gå på den årsinkomst som är uträknad. så får vi se vad som händer.
    Det var räknat på de uppgifterna som arbetsgivaren hade angett iallafall.

Fika på söndag blir svårt, vi ska åka på husvisning i sura. vi har insett att vårt hus är lite för litet för oss och bebis och hund. Samt att jag gärna vill ha ett enplanshus, vi har en hemsk trappa som är farlig både för barn och hund. Lätt att ramla i även som vuxen.
    Så vi ska åka och kolla lite iallafall

Men hoppas ni får det trevligt på fika Får följa med nästa gång istället!

• angeni

hej, hoppas ni hade det trevligt på fikat idag.
    Hade kunnat följa med nu i efterhand. Då sambon ändrade sig i sista sekund att vi inte skulle på visning. Men kanske hinner bli fler gånger

• angeni

Hej alla!

Idag blir det första grillningen för säsongen Har någon av er andra redan utnyttjat det fina vädret?

Själv så verkar min bebis ej förstå att den ska lägga sig tillrätta. Den ligger väldigt högt upp i magen. Och man ser hur det buktar ut på olika ställen på magen vid olika tillfällen på dygnen. Men någon gång kanske den känner sig redo.

Har börjat bli lite nervös inför att det faktiskt kan hända något nu, vet ej om man verkligen är redo för detta. Men det kommer nog gå bra när det väl händer något. Är 22 dagar kvar nu så det minskar ju...

Fika vore trevligt, hoppas att jag kan vara med då eftersom jag missade förra gången

• angeni

Nu är grillningen igång med full fart Känns jättetrevligt att njuta av vädret.
    Var in till stan idag och köpte 2 tunikor. mammakläderna är nästan för korta så de täcker inte ens magen Hoppas bebisen kommer snart så jag slipper gå med magen bar! hehe

Så är allt utplockat så vänder man sig bort en kort stund för att gå in och kolla något och såklart passar hunden på att ta sig en tugga på en köttbit... Hunden har aldrig gjort något sådant förut så man tänker ju inte på det. Men jag kan väl inte klaga, det är klart när ingen ser på att det lockas. Men han hann inte äta något rått kött som tur för hans skull.

Ha det trevligt ikväll

• angeni

sussu80: Grattis till pojken

Själv så är det 21 dagar kvar idag! Går neråt fortare än jag trodde. Nyss var det 40 dagar kvar.

Var på bio igår, satt längst ut på kanten så jag skulle kunna smita ut. När jag väl hade satt mig så visste jag att det kommer komma folk som ska in och förbi. _Kom en tjej och sa ursäkta och så bara klampade hon på, hade inte vett att vänta tills jag rest mig så hon lättare kom förbi nej då. Vad stressade människor kan vara...

Idag ska jag till min kusin och få massa barnsaker, hon fick sin andra bebis för 2 år sedan så hon hade lite till övers som vi kunde få, skönt nu när man vet att det blir lite svår ekonomi ett tag framöver.

Ha det bra alla! I detta tråkiga väder idag

Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!