• Pian80

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

m o e skrev 2009-03-06 20:56:08 följande:

Idag var vi varit på Tittut och haft date med vår bebis. En envis rackare som inte gärna visade upp sig, utan låg och tryckte ansiktet in i moderkakan. Men han satt upp, precis som jag misstänkt. Japp, vi väntar på en Lillebror! Idolbild finns i mitt galleri för den som vill se. Cecilia: Skönt att du fotsätter må bra, trots allt.
    Åh vad mysigt! Så det blev en kille till alltså .
  • Pian80

Vad sägs om Grekiska kolgrillsbaren imorgon?

• Pian80

Hoppas ni hade trevligt ikväll! Min planer att gå gick i stöpet . Har legat i sängen med illamående och huvudvärk, har precis vaknat upp.

Jag som ville ha tzatsiki! *surar*

• Pian80

Åh vad jag blir avis att jag inte kunde vara med . Men som sagt, det kommer fler tåg .

• Pian80
    ELLEoClara skrev 2009-03-11 10:34:52 följande:
    Säger det samma tjejer, tack för en trevlig kväll.Har lagt in 2 bilder från ultraljudet i galleriet för den som är nyfiken.På ena bilden ser hon jätte sur ut, är tagen efter hon sparkat sig själv i ansiktet!
    Grattis till en liten tjej! Vilka fina bilder.
  • Pian80
    Gumsan78 skrev 2009-03-11 21:44:14 följande:
    Ojoj, vilken fart det var här! Man lär inte bli ensam på bb i sommar alltså =) Det verkar som att det är många som går på vattenjympa och f&s, går fortfarande på spinning på f&s men magen börjar ta emot så det börjar väl bli dags att testa gravidjympan. Själv bor jag i radhus på Norra Gryta med min sambo och om allt går som planerat blir vi en till i slutet av juli.Pian80: Tror bestämt att jag känner igen dig, jag antar att syrran har skvallrat om att även vi ska ha barn??/Jenny
    Hej . Roligt att se dig här. Japp, din syrra har skvallrat . GRATTIS!!! Då kanske vi får ta några barnvagnspromenader i sommar, vi borj u rätt nära varandra.
  • Pian80

Vi struntar i mello på lördag och går på bio istället, var riktigt länge sen. Bokade biljetter till Män som hatar kvinnor. Mitt största dillemma är att jag inte enkelt kan gå på toa under de två och en halv timme som filmen varar .

På söndag åker vi till Katrineholm för att gratta svärmor som fyller år.

All tid som blir över ska vi ägna åt huset. Och jag känner också väl igen det där med lister .

• Pian80

Nanoozi
    Tack för tipsen! Vi bokade platser rätt nära gången så det ska nog gå att få sitta ytterst .

M o e
    Ja visst är man less på vintern nu! Suck.

• Pian80
    Pian80 skrev 2009-03-13 12:39:17 följande:
    NanooziTack för tipsen! Vi bokade platser rätt nära gången så det ska nog gå att få sitta ytterst . M o eJa visst är man less på vintern nu! Suck.
    När jag läser vad jag skrev så kan man ju fråga sig varför vi inte bokade platser vid gången direkt... .
  • Pian80
    Sajsis skrev 2009-03-16 09:00:02 följande:
    Ok tjejer. Här kommer mer info om HLR!!!
    Det finns två kursalternativ: 1: en kväll/halvdag på ca 4 timmar med kurs i HLR och "sätta i halsen". Den kostar 400 kr per person. Om man kommer som par får andra partern halva priset. Alltså 600 kr för två personer!2: två halvdagar/kvällar alternativt en heldag med HLR, "sätta i halsen" samt vad man gör i andra situationer så som brännskador, stick/bett, förgiftning, blödning, sår osv. Om man tar hela paketet kostar det 500 per person och 250 för medföljande partner. Dvs 750 för två personer.Jag har tänkt att ha en träff hemma hos mig. Det finns 10 platser eftersom man kan vara max 12 per grupp. Jag har olika dagar som alternativ och kan tänka mig antingen hela stora paketet eller bara HLR. Det avgör intresset hos er. Datumen jag bokat in är: Tisdagen den 14 april, halvdagskurs på kvällen från ca 17 - 17.30. Och/eller torsdagen den 16 april samma tid. Eller söndagen den 3 maj, antingen heldag eller halvdag beroende på intresse.Eftersom fler är intresserade vore det bra om någon mer kan tänka sig att ha hemma hos sig. Värdinnan får kursen gratis och partnern betalar halva priset!'Om ni har frågor så maila mig här på Föräldraliv. Medella intresset så får jag försöka pussla ihop det!!Kram till er alla och magarna!/Cajsa
    Vi kan vara hemma hos oss om det behövs mer än ett kurstillfälle.

Ska prata med sambon, men för min del så känns stora kursen intressant!
Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!