• Pian80

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

Visst blir man glad så fort solen skiner??? Jag längtar till norrland bara . Är så mysigt med sol och snö. Tur att det inte är så många veckor kvar innan det är påsk och vi åker upp.

Jag glömde prata med sambon om HLR kursen den 3/5. Eventuellt är det en dålig dag för oss så den 10/5 är nog bättre om det blir en kurs då.

• Pian80

Link 83 skrev 2009-03-18 09:42:35 följande:

Undrar oxå om HLR kursen är full ? Vill oxå gå med sambon, skulle vara bra när man har en lite vilde som ska klättra överallt o dyka i golvet lite då o då.Nu har han ett blått öga o en svullen läpp, ramlade ner från en pall o slog ögat i tröskeln, o ramlade när han sprang o bet sig ordentligt i överläppen så blodet forsade.
    Oj då... Är inte så lätt att hålla koll på de där små alla gånger.
  • Pian80

Fika låter som en bra idé! Jag är på .

• Pian80

5/4 låter som en bra dag för fika! Tid och plats? Brunch på Stadshotellet kanske? Kostar 120 kr har jag för mig.

• Pian80

Oj här händer det grejer!

Cissi
    GRATTIS till första trådbebisen! Hoppas ni mår bra båda två.

NorthernStar
    Välkommen hit .

DariaM
    Har ni varit redan??? Hm. Måste kolla med BM när jag ska dit nästa vecka när det är dags att börja för oss.
    Duktigt av killarna att de inte svimmade . Sen tror jag att det är en annan sak att vara med om det själv. Man blir nog mer inne i det vilket gör att man inte hinner tänka så mycket. Tror jag.

• Pian80

Aktalia
    En liten pojke alltså . Grattis!

• Pian80

Ja jag hoppas på fika på söndag!

• Pian80

Link 83
    Haha, håller tummarna för att bebis kommer snart . Jag menar, har man sagt upp hyreskontraktet så har man...

Idag ska jag också gå på vattenjympan. Har missat två söndagar så jag har lite att ta igen .

Varför är det så svårt det här med fika??? Jag är nöjd och glad bara jag hinner till Apalby till 16:45, så vilken tid innan som helst passar för mig.

Kl 13?
    Kl 14?

Lunch på Ruffino?
    Gränden?
    Bredbar?
    Kalle på Spången?
    Spicy Hot?
    Varda?
    Karlsson på Taket?
    Limone?

Nu kom jag inte på några fler förslag .

• Pian80

Nu är det så här. Jag, m o e och sockervit hade tänkt föreslå Global Living kl 11, men de har inte öppet på söndagar. Inget annat verkar ha öppet kl 11 heller så vad sägs om 12 på Coffehouse by George i Skrapan?

• Pian80
    Ronzki skrev 2009-03-31 20:17:43 följande:
    Pian80:JAAAAAA, den tiden funkar för mig, rena rama lyckan då jag som sagt jobbar JÄMT!! Gnälla, gnälla, gnälla, men jag är så trött på allt jobb!Du har stenkoll på alla fik Bra inför mammaledigheten!
    Haha, ja men jag undrar vad det säger om mig .
Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!