Sommarbebisar 2009 i Västerås!
Link83: Visst vore det en roligt present för mormor att få barnbarn på sin födelsedag. Men ärligt talat är det ingen hit att dela dag med släkten... Albin fyller på samma dag som min bror och jag fyller år på samma dag som makens bror, vi är dessutom födda samma år och fyller jämnt samtidigt. Det är ett strul varenda år för att få ihop allt firande. Den här veckan är helt sjuk när det kommer till födelsedagar. Vi har fyra inom nära släkt på en vecka, varav Albin och brorsan på söndag då...
Man får gnälla på slutet. Det är inte alltid så mysigt. Kul att du kommer en gång till på vattengympan, go girl!
angeni: Min bebis är fortfarande ganska aktiv, men jag är ju bara i v 31 än så länge. De brukar lugna sig på slutet, när det inte finns så mycket plats längre. Vad jobbigt att vara svullen! Drick mycket är nog bästa tipset. Jag vet att det låter bakvänt, men det gör att du sätter fart på systemet och inte binder så mycket vätska. Stödstrumpor är också toppen för benen, så att de inte blir trötta och du minskar risken för åderbråck.