Sommarbebisar 2009 i Västerås!
Grattis igen till er lilla tjej, Cissi! Jag hittar inte heller din blogg.
Grattis igen till er lilla tjej, Cissi! Jag hittar inte heller din blogg.
Bra att ni styrde upp fikat!! Det ska bli kul att träffas igen och prata av sig lite. Snart kommer det ju droppa in lite bebisar på fikat också ju, så mysigt! Det känns som en evighet kvar för min del...
Imorn är det dags för nytt bm-besök. Det ska bli spännande att se hur magen växer den här gången.
angeni: Kul med husvisning!
Cissi: Tack för att du delade med dig av din förlossning! Jag förstår att ni har det underbart, overkligt just nu och bara är hemma och myser. Den där känslan man har i början går inte att föreställa sig!
Glömde rapportera om mitt bm-besök igår. Allt var toppen! Hb-t hade till och med stigit ytterligare lite till 120, jeeii! Heja Hemofer plus!
SF-måttet var 29 och ligger precis under mittenkurvan och precis som jag kände hade envisa killen lagt sig på tvären. Men under kvällen gungade han visst tillbaka upp med huvudet... undrar när han ska fatta att det är bäst att fortsätta snurra åt andra hållet?
Fem veckor kvar att jobba, varav tre av dem är korta pga alla helger som är nu. Det känns helt ok, men också segt och lite stressigt.
Sajsis: Visst är det underbart idag? Fredag, vår, fint väder och jag är bara så glad idag! Tjohoo!!
Jag måste också tacka för träffen igår, jättemysigt som vanligt. Albin pratade om er igår kväll, att alla hade så stora magar.
Ikväll ska vi bli intervjuade om vår ivf-graviditet för Vi Föräldrar Gravid. Det känns lite pirrigt. Jag vet inte alls vad hon kommer att fråga.
Jag hade massor av sammandragningar igår, inga onda men tillräckligt för att jag var tvngen att stanna upp och vila någon minut då och då. När vi skulle åka till simskolan stanande jag utanför huset när det kom en sd och höll om magen lite. Då kom vår granne utrusande och undrade om det var dags... hihi! Men nej, kunde jag lugna henne. Än får det allt vara några veckor kvar!
Cissi: Kul att höra ifrån dig! Japp, napp hade vi mycket nytta av också, då Albin var en liten kille med stort sugbehov. Hoppas att ni har det mysigt i vårvädret och att du orkar ut lite. Snart får vi träffa bebis på våra träffar kanske? Ha det så mysigt!
Nu vankas vattengympa!
sussu80: Grattis till er pojke!!
Grattis till sötnosen, Lina!! Han är underbar så klart! Man blir så längtig när man ser alla nyfödda. En kollega fick en dotter i måndags, så jag tror jag känner halva BB just nu.
Aktalia: Grattis till er lille Erik!! Nu håller vi alla tummar för att han snart ska vara pigg och stark. Kram till hela familjen!
Min rackarbebis gör mig galen. Han far omkring där inne och vet inte alls hur han ska ligga. Men hetaste tipset är huvud upp och rumpa ner fortfarande. Ska bli spännande imorgon på UL-et att se hur det ligger till.
Idag blir det tyvärr ingen vattengympa för min del. Jag måste gå en utbildning ikväll mellan 16-20 (puckad tid!) på jobbet, såååtråkigt. Hoppas den blir givande i alla fall. Ha det så skönt i plurret ni som ska dit!
TOTTEoELLE: Ja, ta det lugnt nu. Lite väl tidigt för bebisen att komma även om man längtar! Det verkar som att många i tråden föder före bf, ingen har väl gått över tiden ännu i alla fall?