Pampers eller Libero
Vilket märke, Pampers eller Libero, erbjuder den bästa blöjan för nyfödda? Finns det något annat märke som någon rekommenderar?
Vilket märke, Pampers eller Libero, erbjuder den bästa blöjan för nyfödda? Finns det något annat märke som någon rekommenderar?
Jag tycker Libero new-born är bäst på nyfödda. Med ICA som stark tvåa!!!
Pampers tycker jag är för stora/påsiga på de små barnen.
Men smaken är som baken....så du får väl prova dig fram!
vi gillade pampers newborn oxå, tyckte de var lika bra! men i storleken större föredrog vi libero!
Vi tyckte/tycker bäst om Libero. Pampers newborn sägs ju ska vara bra för löst bajs, men det tyckte vi var skitsnack. Fick testa änglamark gratis med men de tålde inte lika mycket kiss som libero.
Blöjor är dock en smaksak så du får prova dig fram vad som passar just er.
Min lilla var liten om rumpan, för oss passade Libero 2-4 kg klart bäst!
Hej ! Jag tycker att Pampers hade bäst uppsugningsförmåga men det kan ju skilja lite från land till land på de olika märkena. I Sverige verkar ju nästan Libero vara populärast eller ? Apropå blöjor så var jag nyligen i USA och märkte att vi i Europa betalar mer än dubbelt så mycket för samma blöjmärken som de har ! Ha en bra dag alla !
Tycker libero e bäst, men hade pampers ett tag då jag tyckte den var bättre med löst bajs. Nu har jag libero mini
jag köper de blöjor som det är rabattkuponger på! Men måste säga att libero verkar bäst, pampers läcker lätt...
Testa, det kan vara olika på olika barn vilken blöja som passar bäst. Vår dotter hade Libero på BB eftersom det var dom man fick där. Tycker inte att dom sög upp så bra. När vi kom hem köpte vi Pampers Newborn och jag tycker att dom var 10 gånger bättre. Sedan dess köper vi bara Pampers.
Har använt och använder både Libero och pampers. Har upplevt båda märkena som lika bra. Tycker inte den ene är bättre än den andre.
Då de dessutom kostar lika mkt så kvittar det.
Blundar och tar, om jag inte råkar ha rabattkupong i plånboken.
Jag säger precis som LottaRos:
Pamper newborn var suveräna, men när vi gick upp en storlek har vi bytt till Libero, tycker att dom har bättre passform.
I veckan köpte vi nya blöjor, Libero var slut så vi fick lov att ta Pampers.
Tog storlek 4-9 kg eftersom våran grabb väger strax över 5000 gram nu.
Tyckte det var ganska stor marginal, förstår inte riktigt hur en blöja som passar på 9 kg bebisar passar på en 4 kilos också.
Det gjorde det inte heller, Vincent har för smala ben så blöjorna håller inte tätt även om vi är noga med att rätta till den inre resåren... hmm...
Nä, jag röstar på Libero