• Vilja81

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

Badbalja
    Skötbädd
    Täcke och kudde (till vagn och spjälsäng)
    Påslakan
    Plastad frotté
    Små frottéhanddukar
    Filtar
    Babykläder strl 50 & 56
    Nappflaska (av giftfri plast)
    Napp

Planerar att åka dit i maj innan BF och komplettera med:

Madrass till spjälsäng
    Spjälskydd
    Mobil till säng o till skötbord
    Babyvakt
    Skydd till barnvagnshjulen
    Skötväska
    Frotté handdukar
    Barnolja
    Tvättservetter
    Nagelkit

• Vilja81
    alison75 skrev 2009-03-25 17:34:41 följande:
    länken funka inte provar igenwww.babyland.se/resesang-baby-snuggle-nest_x_...
    Nopp, fanns iaf inte när vi var där i slutet på januari. De hade någon modell av "vanlig" resesäng. Babygym hade de bara ett och det var inget som tilltalade mig men jag hoppas det kommer in lite nytt nu i vår.

Jag ska dit i maj igen innan bebis kommer och inhandla det sista. Jag var så sjukt nöjd med deras baby/barn utbud nu när vi var där men jag köpte inte allt, jag tyckte det var lite tidigt.

//emmpa-emmpa.blogspot.com
  • Vilja81
    alison75 skrev 2009-03-25 17:34:41 följande:
    länken funka inte provar igenwww.babyland.se/resesang-baby-snuggle-nest_x_...
    Nopp, fanns iaf inte när vi var där i slutet på januari. De hade någon modell av "vanlig" resesäng. Babygym hade de bara ett och det var inget som tilltalade mig men jag hoppas det kommer in lite nytt nu i vår.

Jag ska dit i maj igen innan bebis kommer och inhandla det sista. Jag var så sjukt nöjd med deras baby/barn utbud nu när vi var där men jag köpte inte allt, jag tyckte det var lite tidigt.

/ emmpa-emmpa.blogspot.com
  • Vilja81
    Kuddarna klarade dock inte tvätten! Heeeelt värdelösa, blev klumpiga och helt förstörda så dem rekomenderar jag inte att köpa!
    Nä exakt, köp INTE kuddar, jag fick kasta mina.

Åker om ca 2veckor för att handla det sista till bebis. Ska inventera vad som fattas. Tänkte dock kolla på bärsele som någon tipsade om för ett tag sedan. Finns de kvar? Sen undra jag om någon vet om det har fått in babygym? Det fanns inga när jag var där i januari nämligen.
Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!