-
Kan rekommendera denna overall =)Har bl a gett den i present & den har varit mkt uppskattad!!den var superfin! vad kostade den? tänkte om det är värt att buda på tradera eller köpa en helt ny. ska till ullared om ett par veckor.HoppyKroppy skrev 2009-02-01 12:38:54 följande:
-
billigt billigt! längtar tills jag kommer dit och kan shoppa loss ordentligt :Dframsteg skrev 2009-02-01 20:06:25 följande:Kan ju tipsa om en fleccefilt vi köpte också som är samma som de säljer här: www.annaaxel.se/product_info.php&pro...På nätet kostar den 129:-, på GeKås kostar den 39,95:-Peltor hörselkåpor för barn (om man tänker vara i bullriga miljöer är det guld värt!) fanns i neongrönt och kostade 99:-
-
finns det bra amningsbh:ar i större storlekar (alltså d och uppåt) på ullared?
lite ot kanske men hör ju ändå till samma saker hehe -
sofiefitness skrev 2009-02-02 20:16:43 följande:
själv bor man bara tre mil ifrån så vi är där flera gånger om året! perfekt att handla kläder och ytterkläder till barnen. Vet man bara vad man ska titta efter vad gäller kvalité så hittar man riktiga fynd!men orättvist ju. jag måste åka nästan 40 mil för att komma dit :p
nåt du kan tipsa om vad gäller kvalité? alltså hur vet man vad som är bra och dåligt och sånt. -
nu gör ni mig förvirrad. har tänkt köpa täcke, kudde, lakan och påslakan när jag åker till ullared på onsdag.
undrar nu om ni tycker det är värt det eller om jag lika gärna kan köpa på ikea där allt har samma mått och passar ihop? -
blanksteg - okej, ja min dotter kommer i april så då behövs det nog egentligen inte täcke utan räcker med en filt. får kolla hur påslakanen ser ut på gekås och tycker jag dom är fina och billiga så köper jag nog en hög.
måste få ihop en lista på vad jag ska köpa nu bara så jag inte plockar på mig massa onödigt hehe -
nu har jag varit på gekås och shoppat loss. har lagt in allt i min blogg rainbowarrior.blogg.se
är helnöjd med inköpen! -
vad kul att ni också tyckte det var fina saker. allt det där gick som sagt på 1300 så fick ju en hel del för relativt liten summa :)
jag rekomenderar dock att åka tidigare i graviditeten än jag gjorde. tog på krafterna kan jag säga hehe. -
Hanniz84 skrev 2009-02-13 22:58:46 följande:
ja borde ha åkt då jag med och inte i vecka 33 haha.Rainbowarrior skrev 2009-02-13 22:57:26 följande:haha!jo, gravid lr inte ... där inne kan man bli gaaaaalen :)kommer va relativt smidig när jag åker dit.. v 21 :)
var första gången jag var där faktiskt. har 35 mil dit så är inte direkt att man åker ofta hehe