Inlägg från: Kävlingetjej |Visa alla inlägg
  • Kävlingetjej

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

jag ska till ullared på lörd...vi är 5 pers i bilen, men jag ska ändå shoppa massor...jag är i v 19 nu, så ska handla en del till den lilla tösen, men inte så mycket kläder...

• Kävlingetjej

Många som ska till ullared imorrn, lördag här verkar det som...=) ser ni nån bortkommen blondin på bebisavd så är det kanske jag =) hehe

• Kävlingetjej

oj fan det har jag inte tänkt på... =/

• Kävlingetjej

ja va där igår o fick handlat en del,lakan både till vagn o säng, plastad frotte, kuddar, bäddset, termometernatt, ficher-price sängmobil, borste, myggnät till vagn håller med att där inte fanns så mycket kläder till nyfödda, köpte en body, strumpbyxor o en mössa bara...o några filtar, nån små o nån lite större...tyckte det fanns relativt stort utbud ändå...

Förresten, behöver man en amningskudde, funkar det inte med en vanlig?Jag stod där o funderade om man behövde eller ej, så det blev ingen sån...

O där va inte allt mycket folk igår, vi va där lite innan 8 ingen kö...skönt

• Kävlingetjej

frovena skrev 2009-02-09 17:41:00 följande:

Kävlingetjej - vad tog de för amningskudden på Ullared? Fanns den i typ enfärgat vitt eller bara barnsliga mönster som alla baby-affärer har?
    typ 129 eller 139 kr där va nog 3-4 olika mönster, de flesta rätt diskreta, vita med nån nalle på o så...
  • Kävlingetjej

förresten tidigt en lördagsmorgon är bäst o åka dit har jag märkt...

Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!