• Bellbox

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

Tänk på att det är SPORTLOVS-TIDER nu så det kan nog vara lite hysteriskt där imorgon   MÅNGA åker antingen första eller sista lördagen på lov & ägnar veckan åt annat...

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan min ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Bellbox
    zweedsmeisje skrev 2009-02-07 23:09:37 följande:
    gekås har mycket babysaker, men kassa kläder tycker jag, inga fina alls. Barnen måste bli ett par år och då finns det massor av fint.
    Jag tycker att deras baby-kläder varit kanon!!
    Särskilt deras omlott-bodys från storlek 50; mycket lättare att klä på/av bebis med omlott i början tyckte jag...
    De har också bra baby-byxor med HEL resår-mudd i midjan (men de har också de där kassa byxorna med ett tunt resårband som snor sig; precis osm alla andra butiker har!)

Kläderna & färgerna höll sig bra i tvätten också (till skillnad från Lindex t.ex!!!)

& PRISET är svårslaget
  • Bellbox
    hhönan skrev 2009-02-08 23:29:19 följande:
    Vilken tid i månaden är det bäst att åka dit? Vilken veckodag? Tid? Vill nämligen inte stå i för lång kö
    Efter den 8:e men före barnbidraget som väl kommer runt den 20:e
  • Bellbox
    Mizz Zunzhine skrev 2009-02-21 18:43:16 följande:
    Det är inte 15 mil mellan Gbg och Ullared utan det är bara 10 mil, ta 1 h att köra precis på minutrarna=)
    Jag skulle snarare säga 1 timme & 15 minuter om man kör något-sånär lagligt Jag har åkt en hel del ggr och det har sällan gått fortare än så mellan Göteborg & Ullared.
  • Bellbox

Man kan bo på Hotell Gästis i centrala Varberg också De är med i Enjoy-guiden så har man den bor man för ½ priset om de har plats...

• Bellbox
    Annis123 skrev 2009-02-23 12:26:07 följande:
    Gumbo skrev 2009-02-23 09:00:18 följande: Åh, har du bild på babygymet? Hur mycket kostade det?
    Jag köpte babygymmet MEN tänk på att om det är modellen med väldigt tunt tyg så är det inte alltid så skönt för bebisen Det vi köpte där för 1 år sen var alldeles för tunnt så det var inte poppis för lillan... Men ibland säljer de märken såsom Bamses gym...
  • Bellbox
    Annis123 skrev 2009-02-23 17:58:53 följande:
    Jaha det är ett mjukt babygym? Jag är ute efter ett hårt.
    Ok Jag tänkte på dem som liksom är som en mjuk matta barnet ligger på & så går det 1 eller 2 bågar med hängande leksaker över (allt sitter liksom ihop)
Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!