Inlägg från: Hanniz84 |Visa alla inlägg
  • Hanniz84

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

Rainbowarrior skrev 2009-02-13 13:44:04 följande:

nu har jag varit på gekås och shoppat loss. har lagt in allt i min blogg rainbowarrior.blogg.se är helnöjd med inköpen!
    massa fint du fått tag i!
    själv ska jag åka dit den 27/2,... o det är efter mitt RUL, o jag hoppas så att allt ser bra ut så jag oxå kan shoppa på mej en massa saker till liten...
  • Hanniz84

Rainbowarrior skrev 2009-02-13 22:57:26 följande:

vad kul att ni också tyckte det var fina saker. allt det där gick som sagt på 1300 så fick ju en hel del för relativt liten summa :) jag rekomenderar dock att åka tidigare i graviditeten än jag gjorde. tog på krafterna kan jag säga hehe.
    haha!
    jo, gravid lr inte ... där inne kan man bli gaaaaalen :)

kommer va relativt smidig när jag åker dit.. v 21 :)
  • Hanniz84

Rainbowarrior skrev 2009-02-13 23:00:43 följande:

Hanniz84 skrev 2009-02-13 22:58:46 följande:
    ja borde ha åkt då jag med och inte i vecka 33 haha. var första gången jag var där faktiskt. har 35 mil dit så är inte direkt att man åker ofta hehe
    jag bor ju uppe i sthlm, men kommer passa på då jag åker ner till mammsen, som bor i skara... går ganska snabbt att åak dit därifrån, hon är där jätteofta ;)
  • Hanniz84

allt såg bra ut på mitt RUL, så på lördag blir det shoppa av nere i Ullared :D
    *det va den lönen det ;) *

• Hanniz84

Cornbread skrev 2009-02-24 12:28:46 följande:

Svar på #195Hanniz84 skrev 2009-02-24 12:28:04 följande: Ska själv dit på lördag, så vi kanske ses vi med ;)
    nu kommer jag ju tro att alla gravida tjejer är du.. haha ;)
  • Hanniz84

Cornbread skrev 2009-02-24 12:33:58 följande:

Svar på #197Hanniz84 skrev 2009-02-24 12:32:46 följande: Hehe ;) Det vore väl nåt va, börja prata med alla på babyavdelningen ;)
    då ringer dom va psyk o ber dom hämta mej... lr polisen o anmäler för ofredande ;)

ska ni shoppa massa bebisgrejer? :)
  • Hanniz84

ja,jag vet inte riktigt.. haha.. blir väl såklart en del till liten.. o sen behöver jag nya byxor, o lite annat man kan ha med mage :), mannen bad om strumpor o kallingar..
    annars tänkte jag kolla på gardiner o sånt... vi har ju precis köpt radhus, o istället för 2 rum ska vi nu fylla 5 rum.. haha... så det behövs ju en del ;)

har mammsen med mej, o mormor.. så jag hoppas att dom vill sponsra sitt barnbarn/barnbarns barn lite...

• Hanniz84

ja, det är sjukt där nere.. haha...
    allt är ju så himla billigt oxå.. kan va värt att leva lite "fattigt" resten av månaden ;)
    bor ju i sthlm, så är sällan man kommer ner dit..

• Hanniz84
    Svar på #204
    å, nej.. va retligt.. :)
    jag är faktikst avis på er som bor nära.. skulle vilja ha ngt liknande här uppe i sthlm..
  • Hanniz84

Cornbread skrev 2009-02-24 12:50:49 följande:

Svar på #205Hanniz84 skrev 2009-02-24 12:49:50 följande: Kanske en bra affärsidé du har där ;)
    haha!
    japp. kanske skulle dra igång ett Gekås här... efter mammaledigheten...
  • Hanniz84

Stoneheart skrev 2009-02-24 16:59:23 följande:

Nu är det bestämt! ULLARED PÅ LÖRDAG Ska bli skönt att äntligen åka Ser att det kommer vara många gravida där nere på Lördag Vi ses bland bebis sakerna!! Wiihii TACK FÖR ALLA BRA TIPS !
    haha!
    japp.. vi kommer säkert snegla lite xtra ;)
  • Hanniz84

ojoj... låter som om dt kommer bli dyrt för lilla plånbokenb imorrn.. haha

kl 5 ska v i åka envisas mamma med :)
    längtar!!

• Hanniz84

va i ullared i lördags, men fick kalla fötter.. haha.. o vågade inte alls köpa så mkt saker.. :/
    men ska dit i maj igen m mammsen o då blir det väl shopping istället...

tänkte, barnvagnarna där.. är det ngn som har köpt?.. hur är det?
    va ju ett himla bra pris... ?..

• Hanniz84
    luspudel skrev 2009-04-06 18:07:19 följande:
    Har dom spjälsängar på gekås?
    jo, jag tyckte att jag såg både det o en vagga..
Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!