Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!
rainbowarrior: åhhh va massa fint.. hoppas den lille vill stanna kvar i magen så man kan ta sig en tripp till gekåstill sommaren och hösten =)
rainbowarrior: åhhh va massa fint.. hoppas den lille vill stanna kvar i magen så man kan ta sig en tripp till gekåstill sommaren och hösten =)
jag tänkte försöka åka i mitten av maj då e jag ju ju i v24 cirkus om allt står rätt till.. det tar ju evigheter att åka till ullared så jag funderar på att ´hyra en stuga med mina tjejkompisar och så får vi alla en mini semester =)
Sen vill vi ju alla åka i början av augusti igen och då lär vi väl behöva en stuga förd å e man väl stor som ett hus :P får se om man klarar den sista resan eller inte =)
Hello någon som har varit i ullared dom senaste dagarna o vet om det finns mycke mamma kläder??? ska dit med mina systrar 5 eller 6maj o hoppas på att hitta lite kläder till mig..
ok tack för svaren men ni som åker senare kan väl hålla mig lite uppdaterad mycke hinner ju hända till 5-6maj vi har inte bestämt dag än så länge!!! jag måste försöka sätta mig o skriva en lista över vad man behöver våde själv o till den lille.. vill ju inte köpa för mycke åt pyret då jag bara är i v19 (18+1) men nått måste man ju passa på att köpa... ni som har barn när började ni inhandla till era när ni va gravida??
ska oxå dit på måndag ni som varit där nyligen finns det mycke mamma kläder där nu??? måste köpa på mig lite ju =)
ok hoppas dom hinner få in något till måndag så man kan unna sig nått i alla fall =)
fy vad folk det va igår.. men köpt det mesta till "grodan" nu i alla fall så det känns skönt att slippa stressa med det sen i alla fall!!!
Bärsele hade dom men vet inte vad den kostade..