• Bakar

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

rainbowarrior: åhhh va massa fint.. hoppas den lille vill stanna kvar i magen så man kan ta sig en tripp till gekåstill sommaren och hösten =)

• Bakar

jag tänkte försöka åka i mitten av maj då e jag ju ju i v24 cirkus om allt står rätt till.. det tar ju evigheter att åka till ullared så jag funderar på att ´hyra en stuga med mina tjejkompisar och så får vi alla en mini semester =)
    Sen vill vi ju alla åka i början av augusti igen och då lär vi väl behöva en stuga förd å e man väl stor som ett hus :P får se om man klarar den sista resan eller inte =)

• Bakar

Hello någon som har varit i ullared dom senaste dagarna o vet om det finns mycke mamma kläder??? ska dit med mina systrar 5 eller 6maj o hoppas på att hitta lite kläder till mig..

• Bakar

ok tack för svaren men ni som åker senare kan väl hålla mig lite uppdaterad mycke hinner ju hända till 5-6maj vi har inte bestämt dag än så länge!!! jag måste försöka sätta mig o skriva en lista över vad man behöver våde själv o till den lille.. vill ju inte köpa för mycke åt pyret då jag bara är i v19 (18+1) men nått måste man ju passa på att köpa... ni som har barn när började ni inhandla till era när ni va gravida??

• Bakar

ska oxå dit på måndag ni som varit där nyligen finns det mycke mamma kläder där nu??? måste köpa på mig lite ju =)

• Bakar

ok hoppas dom hinner få in något till måndag så man kan unna sig nått i alla fall =)

• Bakar

fy vad folk det va igår.. men köpt det mesta till "grodan" nu i alla fall så det känns skönt att slippa stressa med det sen i alla fall!!!

Bärsele hade dom men vet inte vad den kostade..

Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!