Inlägg från: TinkyWinky |Visa alla inlägg
  • TinkyWinky

Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!

Pillemajsan skrev 2009-03-25 09:27:50 följande:
    är det ingen so har bilder på inköpen?
    puttar för den fråga med :))
    ☆° ★ bf 13/7-09★ °☆ v.25 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Linaslus skrev 2009-03-27 13:14:24 följande:
    Finns det några märkesgrejer på Ullared? Typ babybjörn sele eller kläder typ nike?
    kläder finns typ nike, adidas mm.. men i bärsel , har jag aldrig set't..
  • TinkyWinky
    frujansson07 skrev 2009-03-27 13:31:38 följande:
    Vilken vecka är ni i när ni shoppar???
    vi ska nog åka dit när ja e i vecka 30 men just för att det e dåligt med pengar just nu.. men ja började handla innan vi böev gravida , då vi försökte o sen inte förrän vecka 12 eler ngt sånt.. handlar lite då o då..
  • TinkyWinky

ska kanske dit imon med, o hoppas kunna hitta mkt fint o bra o ha =)

☆° ★ Bf 13/7-09★ °☆ v.30 ★ °☆
  • TinkyWinky

nu har ja kommit hem från gekås :) Hittade en del. men långt ifrån allt,
    har iaf bilder på bebisakerna men ej det ja köpte till mig. vill ni ha priser eller ngt annat så skriv så svara ja =)

www.pixbox.se/alb967197

• TinkyWinky
    vallmo skrev 2009-05-01 10:42:10 följande:
    hej ja ska dit nästa vecka och köpa på mig massor.Jag tänkte höra om någon vet om det finns mycket bebiskläder nu och om det finns någon bra amningsbh i större stl??
    jag hittade inga riktigt fina bebiskläder, iaf enligt mig, förutom den bodyn ja köpte o två mössor.. men så kollade ja bara efter till kille, till tjej så fanns det lite mer snyggt i tex rosa..

den största storleken i amningsbh jag såg va 95 b & c, jag tycker de oxå va små i storlekarna , runt om alltså ej kupan, men saknade att dte ej fanns 901 eller 95b men får hoppas brösten växer mer :p
  • TinkyWinky
    knastintis skrev 2009-05-03 09:48:49 följande:
    vallmo: det är alltid mkt folk på gekås men runt löning/barnbidrag å lördagar förm e d värst med folk
    ja o nu e det ju snart skolavslutningn med o då ska folk handla till det.. så säketr mkt folk framöver.. så egentligen ska man ej åka på löning eller helgr..
Svar på tråden Ni som handlat bebis saker på GEKÅS i ULLARED!