Bakar skrev 2009-04-16 08:37:19 följande:
ok tack för svaren men ni som åker senare kan väl hålla mig lite uppdaterad mycke hinner ju hända till 5-6maj vi har inte bestämt dag än så länge!!! jag måste försöka sätta mig o skriva en lista över vad man behöver våde själv o till den lille.. vill ju inte köpa för mycke åt pyret då jag bara är i v19 (18+1) men nått måste man ju passa på att köpa... ni som har barn när började ni inhandla till era när ni va gravida??
Jag handlade massor av kläder i Ullared till yngste sonen när jag var i v. 12. Sedan fyllde jag på med ytterligare ett Ge-Kåsbesök när jag var i v. 30-nånting.

chesa skrev 2009-04-15 20:12:28 följande:
Jag var där i fredags och tyckte att utbudet på mammakläder var skitdåligt! Köpte bara tre amningslinnen! Vad för badhjälp? OM du menar sån skena eller bräda typ i badkaret så såg jag det. Vet inte vad de kostar dock. FÅrskinsfäll hade de! Kollade inte pris på dem heller för min bebis kommer i sommar så jag räknar inte med att behöva ngt den första tiden.
Lammfällar är otroligt praktiska både sommar och vinter!!

På sommaren är de svala att ligga på för bebisen och på vintern värmer de. *bästa uppfinningen i naturen*