ÄD på KS Huddinge Del 3
Hej hopp,
Är ny på denna tråd, men på fredag smäller det.
Har tid för ÄD och börjar bli lite pirrig .
Några tips att tänka på?
Hej hopp,
Är ny på denna tråd, men på fredag smäller det.
Har tid för ÄD och börjar bli lite pirrig .
Några tips att tänka på?
Ja, får ett embryo och hoppas det vill stanna där.
Det är första försöket för oss och lär väl bli det enda oxå med de nya reglerna om vi inte söker oss utomlands.
Emmylou -
Jag tänkte på brevet som kom hem i måndags gällande de nya reglerna som började gälla 1/3 där bla det står att" kvinnan skall vara under 40 vid varje behandling, gäller även vid andra och tredje behandlingen" samt längre ned i brevet så står det att "på grund av stor brist på äggdonatorer kan i regel endast 1 behandling med donerade ägg erbjudas".
Jag fyller 40 i sommar, har stått i kön sedan 2006 och detta blir det tredje försöket då jag var nr 2 ena gången och det avbröts innan den andra gången.
Emmylou - 1 ett i frysen nu och 1 är på tillväxt och kanske hamnar i frysen så vi får se.
Nu är det bara och vänta och det är jag inte särskilt bra på haha.
Förresten, någon som vet hur det är med träning?
Har inte kollat så mycket men det verkar som om man ska ta det lite lugnare än vanligt..
Jag frågade i fredags och det var ju lite luddigt svar som jag fick men det verkar som om det är lugnt iaf med ett försök till i så fall. Jag hinner ju med iaf minst ett försök till innan jag fyller jämt i sommar antar jag.
Visst är det jobbigt med dessa vaggisar men men vad gör man inte.
Fast man sover gott haha, men jag vaknade tiiidigt imorse och var superarg efter en väldigt vacko dröm och det verkar vara fler som drömmer.
Bette - Va spännande , håller tummarna.
Grattis Bette.. och vad spännande.
Själv får jag vänta ytterligare en vecka och 2 dagar innan jag ska testa....
Jag har ingen direkt molvärk men ibland drar det lite liksom och jag är rackarns trött.
Så det är väl bara att ha nedräkning till nästa lördag haha.
Ha en riktigt underbar dag i solen.
IKväll drar det ordentligt och känner mig svullen - rättning jag är skittjock över magen haha.
Väntar och väntar tills lördag...
Jag plussade idag, känns helt overkligt då jag var säker på att det inte skulle bli något...
Tack så mycket .. Vi har ätit hotelfrukost idag och gått en långpromenad som tog väldigt lång tid för vi hamnade på en brygga i solen.
Jag har inte haft några spottings och hittills knappt någon molvärk alls, det har liksom dragit några gånger men det är allt.
Kram på Er