• Anonym (frågande)

Klåda i underlivet

Vad finns det för salva att smörja in runt blygdläpparna och runt anus pga klåda?

Klådan beror inte på könssjukdom, utan pga små sprickor som jag fått (pga att jag kliat osv osv osv)

• Svar på tråden Klåda i underlivet
  • Anonym

låter som du fått svamp! pevaryl finns på apoteket! använd yoghurt om klådan blir akut innan du hunnit dit.

• Anonym

eller så kan det vara herpes. Har du blåsor?

• Anonym (frågande)
    Anonym skrev 2009-01-31 22:45:14 följande:
    låter som du fått svamp! pevaryl finns på apoteket! använd yoghurt om klådan blir akut innan du hunnit dit.
    fast borde det inte synas något i underlivet, eller vara flytningar eller någonting?

Har haft så här under jättelång tid
  • Anonym (frågande)
    Anonym skrev 2009-01-31 22:48:08 följande:
    eller så kan det vara herpes. Har du blåsor?
    nej
  • Anonym (hm)

svamp kan ytra sej olika från person till person och från ett tillfälle till ett annat. jag tycker du ska gå till gynekollog så dom kan behandla det du har rätt. de e dumt o vänta för länge vad det än är för typ av infektion, men har du svamp så nöter det mycke på slemmhinorna och går du med det länge tar det lång tid att bli "normal" även efter behandling och när har du sköra slemmhinnor är man mer motaglig för andra infektioner tex bakteriell vaginos inte så kul o få man luktar fiskbil..

• Anonym (frågande)
    Anonym (hm) skrev 2009-01-31 23:02:19 följande:
    svamp kan ytra sej olika från person till person och från ett tillfälle till ett annat. jag tycker du ska gå till gynekollog så dom kan behandla det du har rätt. de e dumt o vänta för länge vad det än är för typ av infektion, men har du svamp så nöter det mycke på slemmhinorna och går du med det länge tar det lång tid att bli "normal" även efter behandling och när har du sköra slemmhinnor är man mer motaglig för andra infektioner tex bakteriell vaginos inte så kul o få man luktar fiskbil..
    kanske måste göra det ändå
  • Anonym (hm)

det tycker jag absolut! iväg med dej!! hehe

Svar på tråden Klåda i underlivet