• villhabarn

söker nya vänner som vill lyssna och prata...

hejsan.
    jag har nydligen blivit medlem här och söker lite nya vänner att prata med och lära känna.
    kan ju berätta lite om mig själv till och börja med.
    jag bor i norrköping tillsammans med min kille, jag har längtat efter barn jätte länge men min kille bara drar ut på det och blir lite ledsen.
    jag skulle vilja prata med någon/några om detta för jah har inga vänner på grund av att jag fick ångest för 3 år sedan och då lämnade alla mina vänner mig så nu sitter jag här hemma utan jobb för att jag inte kan jobba, inga kompisar och ingen att prata med förutom min kille men han verkar inte förstå min längtan till barn..
    vet inte vad jag ska skriva mer eftersom det äör först gången jag skriver men jag avslutar det så här så får jag se i fall någon skulle vilja prata med mig..

Varma hälsningar Sara

• Svar på tråden söker nya vänner som vill lyssna och prata...
  • AnnelieTyresö

Har du svårt att gå ut å sånt?
    Är du pensionär el sjukskriven?

• linslus80

Blir ledsen när jag hör det men det är väl i svåra lägen som man upptäcker vilka som är ens riktiga vänner. Synd bara att det innebar att alla försvann...

• villhabarn

hejsan vet inte riktigt i fall jag ska skriva hä men jag provar.
    ja jag har lite svårt att gå ut själv men ska jag åka och handla så åker jag med killen.
    jag får inte vara sjukskriven endligt sjukvården, dom säger att det inte finns några bevis på att jag har ångest eller något annat.

• villhabarn

ja det blir så ibalnd tyvärr. men nu vet jag vilka som är mina riktiga vänner och inte.
    tack så jätte mycket för svar alla trode en stund att jag inte skulle få nåt svar alls.
    tack tack tack

• AnnelieTyresö

Jag har samma problem som du,, de har gjort mej till en pesnionär nu :(
    Allt jag kan göra, beror på om killen e hemma el ej,, min lgh börjar kännas som ett fämgelse,, men vad gör man,, man kämpar på :)

• villhabarn

ja då har vi samma problem ungefär.
    tycker synd om dig. men det bästa vi kan göra är att fortsätta att försöka att tänka postivt.
    jag har också problem med magen varje dag öm och känner mig uppblåst och får springa på toa flera gånger om dagen.
    har du cokså samma problem?
    MVH Sara

• AnnelieTyresö

Nä tyck inte synd om mej inte, lägg din energi på dej själv :)

Nä,, det har jag inte rpoblem med,, har du kollat om du e gluten intolerant el nåt, sånt ska tydl bara kräva ett blodprov! Skriv upp på en lapp att du ska ringa till VC på måndag å be om en provtagning :)

• villhabarn

jag har kollat nästan allt som gluten, laktos, ibs, gallan, tjocktarmen, tunntarmen m.m. jag har nog kollat upp mot 20 grejer men inget visar att det är något fel.

Svar på tråden söker nya vänner som vill lyssna och prata...